در سالروز شهادت بی بی دو عالم شهردار ملارد در کنار آحاد مختلف مردم در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) حضور یافت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ملارد ، محمد بهمنی با حضور در دسته عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در شهر ملارد ، در این مراسم شرکت کردند.
مراسم عزاداری فاطمی پیش از ظهر پنجشنبه با حضور پرشکوه مردم شهرملارد و هیئات مذهبی این شهر برگزار شد. شرکت کنندگان در این مراسم با نوحه خوانی و مرثیه سرایی در سوگ حضرت فاطمه (س) اشک ماتم ریختند.
شهردار ملارد در این مراسم با تسلیت سالروز شهادت بزرگ بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) و ارج نهادن به مقام والای ایثار وشهادت، حضرت زهرا را الگوی برتر زنان عالم دانست و گفت: امروز باید نسبت به بسط و گسترش فرهنگ فاطمی در جامعه به ویژه در میان بانوان و دختران تلاش کرد.                                                                                                             
مهندس بهمنی افزود: در برگزاری مراسم اهل بیت باید شناخت هر چه بیشتر سیره آنان مورد توجه قرار بگیرد. وی با اشاره به ابعاد شخصیتی آن بانوی بزرگوار، به بیان ویژگی ها، زندگانی، جایگاه، مبارزات و مناقب حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت و ادامه داد: خانواده فاطمی باید الگوی یک خانواده مسلمان باشد.
محمد بهمنی گفت: مهر و محبت، خدامحوری و تربیت دینی، رعایت حقوق اعضای خانواده، ساده‌زیستی و پرهیز از اسراف، حاکمیت ارزشهای اخلاقی از جمله ویژگی‌های خانواده فاطمی به شمار می رود. گفتنی است؛همزمان مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) در میادین و خیابان های اصلی و مزار شهدای گمنام در شهر ملارد برگزار گردید .


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید