در دومین روز از هفته ملی جمعیت صورت گرفت؛

به مناسبت هفته ملی جمعیت، در دومین روز از این هفته مدیران فرهنگی شهرداری ملارد به همراه جمعی از مسئولین در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد حضور یافتند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ در دومین روز از هفته ملی جمعیت طاهرآبادی رئیس کمیسیون فرهنگی وعضو شورای اسلامی و اکرم چراغی مدیر فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ملارد به همراه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان، مسئول امور بانوان اداره آموزش و پرورش و جمعی از همکاران حوزه اجتماعی و فرهنگی ضمن حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان از همکاران ستادی فعال در حوزه جمعیت ، خانواده و ازدواج جوانان با اهدا گل تقدیر و قدردانی نمودند.

 اکرم چراغی مدیر فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ملارد در این دیدار گفت: هفته ملی جمعیت با شعار سهم من از جوانی جمعیت با رویکرد ترویج فرزند آوری و بحران سالمندی همزمان با سراسر کشور در شهرملارد با برگزاری برنامه های متنوع گرامی داشته می شود.

 چراغی افزود: رهبر معظم انقلاب بارها بر مسئله فرزندآوری و جلوگیری از حرکت کشور به‌ سمت پیری جمعیت تأکید کرده‌اند، بنابراین ضرورت دارد تا همه مسئولین و خدمتگزاران وظایف و تکالیف خود را در اجرا و ترویج این مهم به خوبی انجام دهند.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید