مهندس بهمنی خبر داد:

شهردار ملارد از اقدامات جهادی شهرداری در جهت امدادرسانی به مناطق سیل زده شهرستان فیروزکوه خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد ، مهندس محمد بهمنی اظهار داشت: در پی جاری شدن سیل در شهرستان‌ فیروزکوه متاسفانه خساراتی در این شهرستان‌ برجای مانده که اقدامات لازم به منظور امدادرسانی و ارائه خدمات به سیل‌زدگان همچنان در حال انجام است.
شهردار ملارد افزود: در همین راستا عملیات بارگیری ماشین آلات توسط شهرداری ملارد ، جهت اعزام به شهرستان فیروزکوه در دست اقدام است.
بهمنی ادامه داد: به منظور امدادرسانی به مناطق حادثه دیده شهرستان فیروزکوه، ۵۰ دستگاه بیل ، ۵۰ دستگاه فرغون به هلال احمر شهرستان ملارد ارسال شد تا نیروهای جهادی بسیج و داوطلب در جهت کمک و خدمت رسانی استفاده نمایند.
وی اضافه کرد: همچنین تجهیزات ضروری دیگری از جمله یک دستگاه لودر، دو دستگاه بابکت ، شش دستگاه کامیون ، چکمه ، لباس کار ، شنکش و کلنگ به منطقه سیل زده فیروزکوه ارسال گردید.
شهردار ملارد تصریح کرد: علاوه بر این ، تعداد ۲۰ نفر نیروی خدماتی ، راننده ، مکانیک و سرویس کار با امکانات و تجهیزات کامل به این مناطق حادثه دیده اعزام شدند.
بهمنی در خاتمه گفت: امداد رسانی ها به نحو مطلوب درحال انجام است و چنانچه نیاز مناطق سیل زده فیروزکوه به حضور بیشتر گروه های جهادی باشند، شهرداری ملارد این آمادگی را برای اعزام تعداد بیشتر کمک ها و گروه های جهادی دارد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید