هر ماه یک مسجد هر هفته یک محله

حضور مدیریت شهری شهر ملارد در مسجد امام حسین (ع)

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد، براساس برنامه ماهیانه نشست مدیریت شهری با شهروندان در مساجد بهمنی شهردار ملارد ومعاونین ایشان ،ملایی ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر ملارد با مردم و نمازگزاران مسجد امام حسین (ع) دیدارنمودند.در این دیدارشهروندان از دغدغه های خود مواردی را مطرح نمودند .نظافت شهری ،احیاء بافتهای فرسوده،تعریض خیابان های قدیمی با همکاری شهروندان ،ایجاد فضای سبز بیشتر ،رفت و روب محله ها از اهم این موارد بود.

شهردار ملارد اظهار داشت : حضور مدیریت شهری در بین مردم و اطلاع از درخواست‌ها و مشکلات آنها آثار و برکات زیادی دارد و در کنار مشاهده نواقص از نزدیک، منجر به حفظ ارتباط آنها با مردم و به تبع آن مشارکت شهروندان برای انجام بهتر فعالیت‌ها می‌شود.
محمد بهمنی شهردار ملارد در خصوص پروژه های شهرداری گفت : ورزشگاه شهید شوریابی ،ساختمان مرکزی آتش نشانی واقع دربلوار الغدیر و پارکینگ طبقاتی پروژه هایی است که در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرارخواهد گرفت .

ایشان افزود : در سال آینده پروژه تقاطع غیر هم سطح درسه راه اندیشه و احیاء بافتهای فرسوده در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

بهمنی در ادامه گفت : شهرداری ملارد در بودجه سال آینده خود احیاء مساجد شهرملارد را لحاظ نمود است .

در پایان شهردار ملارد پس از استماع مشکلات شهروندان ، دستوراتی را در چارچوب قوانین برای رفع مشگلات آنها صادر نمودند.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید