دیدارهای مردمی نشانه دغدغه مندی مدیریت شهری بر مسائل و مشکلات مردم است و از اولویت های کاری مجموعه شهرداری می‌باشد

نهضت پاسخگویی
💥 دیدار مردمی شهردار ملارد با شهروندان انجام شد

🔹به گزارش مدیریت ارتباطات واموربین الملل شهرداری ملارد ، امروز بیست و هشتم فروردین، جلسه ملاقات مردمی با محمد بهمنی شهردار ملارد در راستای رفع برخی از معضلات شهری شهروندان برگزار شد.
🔹با هدف تسريع در رسيدگی به مشکلات و پیگیری مطالبات شهروندان، صبح امروز برنامه ملاقات هفتگی شهردار ملارد برگزار شد و جمعی از شهروندان با مهندس بهمنی به بيان مسائل و مشکلات خود پرداختند.
🔹در این جلسه، مدیریت اجرایی شهر ملارد پس از دیدار و گفتگوی چهره به چهره با شهروندان، ضمن بررسی و ارائه رهنمودهای لازم، رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم را از اولویت های مهم کاری مجموعه شهرداری دانست و افزود؛ دیدار های چهره به چهره با شهروندان نشانگر دغدغه مندی مدیریت شهری نسبت به رفع معضلات شهری می باشد که باید بطور جدی در دستور کار قرار گیرد.
🔹گفتنی در جلسه ملاقات عمومی امروز مردم با شهردار، خواسته و مشکلات بیش از ۳۰ نفر از شهروندان ملاردی بررسی و دستورات لازم برای رسیدگی بیشتر به مسائل مبذول شد.
🔹لازم به ذکر است جلسات ملاقات عمومی هفتگی شهردار با شهروندان در جهت احصای مشکلات و معضلات مرتبط با شهرداری روزهای سه‌شنبه هر هفته در محل ساختمان مرکزی شهرداری ملارد برگزار می‌شود.

🔖مدیریت ارتباطات و امور بین‌ الملل شهرداری ملارد

🆔@otaghkhabarmalard
رسانه ارتباطی مدیریت شهری 👆👆


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید