پیاده سازی سیستم آنلاین ارسال مدارک و مستندات

شهرداری ملارد توانست در راستای نظم و پیگیری های مستمر جهت مصوبات کمیسیون ماده ۵ و پیاده سازی سیستم آنلاین ارسال مدارک بعنوان شهرداری های برتر استان تهران در این حوزه معرفی گردد .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد پیاده سازی سیستم آنلاین ارسال مدارک و مستندات محقق گردید شهرداری ملارد توانست در راستای نظم و پیگیری های مستمر جهت مصوبات کمیسیون ماده ۵ و پیاده سازی سیستم آنلاین ارسال مدارک بعنوان شهرداری های برتر استان تهران در این حوزه معرفی گردد .

محمد بهمنی شهردار ملارد در این خصوص گفت: امروز در جلسه‌ای که در ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برگزار شد به دلیل نظم و پیگیری مستمر و تعداد مصوبات کمیسیون ماده ۵ مجموعه شهرداری ملارد توانست به عنوان یکی از ۴ شهرداری برتر استان تهران در این زمینه معرفی شود.

 وی افزود: این انتخاب به دلیل پیاده سازی استاندارد و دقیق سیستم آنلاین ارسال مدارک و مستندات کمیسیون ماده ۵ صورت پذیرفت که شهرداری ملارد نیز به صورت پایلوت به عنوان یکی از دستگاه‌های منتخب در این راستا توانست به بهترین شکل عمل نماید 

شهردار ملارد خاطرنشان ساخت: یکی از مهمترین اقدامات انجام گرفته در یک سال گذشته برای ارتقاء شاخصه های مباحث اداری ، سیستمی کردن مکاتبات و مستندات در مجموعه شهری ، شهرستانی و استانی در شهرداری ملارد بوده است که توانسته قانونمندی راه انداختن سریع کار مردم ، تسهیل در امور مطالبات مردم و جلوگیری از تخلفات را به بهترین شکل عملی نماید .

وی افزود: این موفقیت حاصل تلاش همه همکارانم و دلسوزی کارکنان شهرداری ملارد برای افزایش خدمات رسانی به مردم است و ایجاد سامانه آنلاین خواهد توانست اقدامی بسیار موثر و کمک شایانی برای کاهش زمان ارسال پرونده ها و در نتیجه بالا رفتن سرعت بررسی و ارزیابی مدارک را در بر داشته باشد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید