با افزایش دمای هوا وبه منظور جلوگیری از مخاطرات بهداشتی

شهردار ملارد محمد بهمنی خبر داد: با توجه به ضرورت شستشو و پاکسازی انهار و جداول شهر به منظور جلوگیری از تجمع حشرات و جانوارن موذی و انتشار برخی ویروسها و بروز مخاطرات بهداشتی ، حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری ملارد طرح ویژه ای جهت پاکسازی و نظافت انهار در سطح شهر را بصورت مستمر در دست اقدام و اجرا دارد.

 به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ سکاندار شهرداری ملارد اظهار داشت: با توجه به افزایش دمای هوا و لزوم پاکسازی انهار و جداول و به منظور جلوگیری از تجمع حشرات و جانوارن موذی و انتشار برخی ویروسها و بروز مخاطرات بهداشتی ، حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری ملارد طرح ویژه ای جهت پاکسازی و نظافت انهار در سطح شهر را بصورت مستمر در دست اقدام و اجرا دارد.

محمد بهمنی در ادامه افزود: در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی بهداشت سطح شهر ، از کلیه شهروندان عزیز تقاضا میشود جهت همکاری با شهرداری و مشارکت در امر پاکیزه نگهداشتن شهر از ریختن هر نوع زباله به داخل انهار خودداری فرمایند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح فوق در خیابانهای امام ، صدوقی ، دانش غربی، طالقانی و ده متری امینی و بیات اجرا شده و تا زمان حصول نتیجه مثبت و پایدار ادامه خواهد داشت.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید