با گرم شدن هوا و ازدیاد جمعیت حیوانات موذی

محمد بهمنی شهردار ملارد خبر داد با توجه گرم شدن هوا و فعالیت بیشتر جانوران موذی علی الخصوص موش در سطح شهر ، طرح طعمه گذاری در نقاط مختلف شهر به همت حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری ملارد در حال اجرا می باشد.

 به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ محمد بهمنی اظهار داشت: با توجه گرم شدن هوا و فعالیت بیشتر جانوران موذی علی الخصوص موش در سطح شهر ، طرح طعمه گذاری در نقاط مختلف شهر توسط حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری ملارد در حال اجرا می باشد.

وی با بیان اینکه رها کردن زباله در معابر یا قراردادن آن‌ها در کنار مخازن زباله می‌تواند منبع غذایی مناسبی برای جانوران موذی باشد از تمامی شهروندان و صنوف خواست با  ایجاد شرایط بهداشتی و عدم تخلیه زباله در معابر و کانال ها و قراردادن زباله در نزدیک ترین مخزن مخصوص زباله در ساعت مقرر ۹ شب در کمک به شرایط بهداشتی شهر به منظور پیشگیری از معضل افزایش جمعیت موش ها سهیم باشند. شهروندان محترم زباله های خود را در ساعت مقرر درون مخازن زباله تعبیه شده در سطح شهر قرار دهند تا از ایجاد محیط غذایی برای حیوانات موذی و بلاصاحب سطح شهر جلوگیری شود.
او با اشاره به گرم شدن هوا و افزایش تجمع موش ها در معابر ابراز امیدواری کرد: با طعمه گذاری در تمام نقاطی که احتمال وجود لانه موش و محل زندگی آنها وجود دارد از جمله  اماکن مخروبه و متروکه، مراکز بهداشتی و درمانی، معابر، کانال ها، انهار، فضاهای سبز از وجود جانوران موذی پاکسازی شود.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید