در دستور کار شهرداری

به همت شورای اسلامی و شهرداری ملارد درراستای بازگشایی تقاطع بسیج و شهدا ، تسهیل در رفت و آمد عمومی و کاهش ترافیک منطقه ملارد قدیم عملیات تعریض خیابان شهدا با تخریب یکی ساختمانهای قدیمی این شهر در صدر اقدامات شهرداری ملارد قرار می گیرد .

 به گزارش مدیریت ارتباطات وا مور بین الملل شهرداری ملارد  عملیات تعریض خیابان شهدای شهر ملارد در دستور کار شهرداری قرار گرفت. شهردار ملارد در این خصوص گفت : ساختمانی قدیمی با قدمت پنجاه سال در تقاطع بسیج و شهدا باعث کندی رفت و آمد در این منطقه شده بود که با همراهی اداره آموزش و پرورش شهرستان بنا داریم هفته گذشته اقدام به تخریب و تعریض خیابان مذکور نماییم .
محمد بهمنی در ادامه اظهار داشت : درسال جاری یکی از مهم ترین دغدغه های مدیریت شهری تمرکز برپروژه های عمرانی است که به واسطه آن برنامه ریزی جامعه ای تدوین گردیده تابه فراخور مشکلات و‌نواقص مناطق مختلف این برنامه ها فاز اجرایی به خود بگیرد .
وی درتکمیل سخنان خود افزود : از اصلی ترین اقدامات ما درحوزه تعریض معابرطرح ریزی شده است که با بررسی کارشناسان ما مناطق هدف پیش بینی وعملیات اجرایی آن آغاز خواهدشد .
شهردارملارد افزود: دراین راستا خیابان شهدا نیز از معابری بود که به دلیل تردد بالا وعدم توازن ورودی در این تقاطع بعنوان شاهراهی اصلی برای دو محله شهدا و بسیج این منطقه شهروندان رابا مشکلاتی روبرو نموده بود
شهردار ملارد یادآور شد : لذا درراستای رفع این مشکلات با مصوبه شورای اسلامی عملیات اجرایی تعریض آن دردست‌ر کار ما قرار گرفت تا درکوتاه ترین زمان نسبت به تعریض جدولگذاری، بهسازی، وآسفالت آن اقدام نماییم .
محمد بهمنی درپایان با اشاره به نقش همگرایی شهروندان در اجرای اینگونه پروژه ها افزود: ازشهروندان عزیز شهرملارد درخواست داریم برای بهبود وارتقاء خدمت رسانی به شهر در نقاطی که مشکلات تعریض وجود دارد، همکاری بیشتری را با مجموعه شهرداری داشته باشند تا بتوانیم شهرملارد را باسرعت بیشتری به سمت توسعه وپیشرفت هدایت نماییم .


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید