فضای سبز ریه شهر

با هدف حفظ و ارتقای فرهنگ پاسداشت طبیعت و فضای سبز شهری، همیاران طبیعت شهر ملارد در نشستی دوستانه با محمد بهمنی شهردار ملارد دیدار کردند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد صبح امروز دوشنبه نهم اسفندماه، نشستی دوستانه با حضور محمد بهمنی شهردار ملارد، جباری مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ملارد، تعدادی از کارشناسان و مدیران و معلمین آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از دانش آموزان ملاردی در محل سالن کنفرانس شهرداری برگزار گردید.
در این نشست محمد بهمنی شهردار ملارد با اشاره به نقش تاثیرگذار و حضور فعال، خودجوش و خردمندانه یاری گران طبیعت در برنامه های محیط زیستی و پاسداشت طبیعت عنوان کرد: درپی تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اولویت فرهنگ سازی از مدارس ، سازمان محیط زیست کشور طی این سال ها یکی از اولویت های کاری خود را جذب همیاران طبیعت دانش آموزی و معلمان پیشرو و علاقمند دانسته تا از این ظرفیت گسترده و پویا در ارتقا و حفظ پایدار فضای سبز استفاده نمایند.
شهردار ملارد در ادامه گفت: شهرداری ملارد نیز در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون 10 هزار اصله نهال کاشته و در صدد است به مناسبت بزرگداشت هفته منابع طبیعی و نکوداشت روز درختکاری در مورخ دوشنبه 16 اسفندماه با حضور جمعی از مادران و فرزندانشان در محل بوستان مادر با اجرای طرح غرس 5 هزار اصله نهال دیگر گام موثری در جهت ارتقای سرانه فضای سبز ملارد بردارد.
وی تصریح کرد: بی شک حفظ و ارتقای فضای سبز شهر ملارد با همکاری و اهتمام یاری گران طبیعت با سرعت و سهولت بیشتری محقق می شود و مدیریت شهری ملارد در این خصوص نیازمند این همسویی و همراهی است و دستان یاری گر این طیف از شهروندان فهیم و دلسوز را به گرمی و با افتخار می فشارد .
در ادامه این دیدار، بیانیه ای که با محوریت "حقوق شهروندی" توسط مدرسه باران تهیه گردیده بود ، قرائت گردید و توافق شد که در راستای حفظ فضای سبز و طبیعت ملارد ، همکاری همه جانبه بین شهرداری و همیاران طبیعت صورت گیرد.
در پایان نشست محمد بهمنی با اهدا گلدان گل از مدعوین جلسه تقدیر و تشکر نمود و دانش آموزان همیار طبیعت نیز با اهدا نقاشی هایی که با موضوع طبیعت و فضای سبز ترسیم نموده بودند، به شهردار اعلام آمادگی کامل برای همکاری نمودند.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید