با حضور در انتخابات، آینده ایران اسلامی را رقم بزنیم

💥فضای محیطی شهر ملارد برای انتخابات ریاست جمهوری مهیا شد


با هدف حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری معابر سطح شهر ملارد با بنرهای مختلف ترغیب کننده آراسته شد .

🔹به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ملارد ، محمد بهمنی شهردار ملارد با تاکید بر بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات حضور مردم پای صندوق‌های رای گفت: ایشان در قسمتی از بیانات خود می‌فرمایند:[ جامعه امروز تبلیغات دشمنان سوگند خورده این ملت متوجه این است که انتخابات را کمرنگ و بی‌رونق کند معنای کار آنها چیست؟ از انتخابات شما ضرر می‌بینند ....] در جائی دیگر تاکید می کنند حضور مردم باید به گونه‌ای باشد که مشت محکمی به سینه دشمنان کوبیده شود لذا این تاکیدات مهم ایشان نشان دهنده اهمیت بسیار زیاد انتخابات در حفظ پایه‌های نظام و انقلاب است.

🔹 شهردار ملارد افزود: در این راستا همانگونه که مقام معظم رهبری تبیین و توضیح نموده‌اند هر فردی در کشور وظیفه دارد در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات گام بردارد و مجموعه شهرداری ملارد نیز تلاش داشته است با این هدف اقدامات فرهنگی اجتماعی خود را برنامه‌ریزی نماید.

🔹وی در ادامه با اشاره به تمهیدات انجام گرفته در این راستا یادآور شد: فقدان آیت الله رئیسی و شهادت مظلومانه ایشان در حین خدمت ضربه سختی به این نظام بود و البته نشان داد تا چه حد یک مسئول می‌تواند خود را برای رفع مشکلات مردم وقف نماید و مردم نیز کاملاً این مهم را حس کرده بودند و از این واقعه تلخ اندوهگین شدند لذا نباید اقدامات و قدم‌های بلند این مسئول خادم کشور نادیده گرفته شود و طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب همه توان خود را برای آگاهی رساندن و تشویق برای حضور در انتخابات به کار گیریم .

🔹محمد بهمنی اظهار داشت: در این راستا تلاش شد با نصب بنرهای متعدد در نقاط پر تردد سطح شهر به ویژه پل‌های عابر پیاده، تقاطع‌ها و بهره‌گیری از تصاویر واقعی و حقیقی و تبیین کننده اهمیت انتخابات و همچنین بهره‌گیری از سخنان معظم رهبر معظم انقلاب بار دیگر برای یک حماسه بی‌نظیر مردم را دعوت نماییم.

🔹شهردار ملارد تصریح نمود: هرچند مردم و ملت ما بسیار هوشیار و آگاه به مسائل روز دنیا هستند و نخواهند گذاشت تبلیغات برنامه‌ریزی شده معاندین و بدخواهان این نظام تحقق پیدا کند و چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه و بصیرت دیگری از ملت همیشه پیروز انقلاب به جهانیان خواهد بود .

🔹وی در پایان اذعان داشت: بار دیگر وظیفه خود می‌دانم از مردم شهید پرور ، قدردان و آگاه شهر ملارد دعوت می نمایم تمام همت خود را برای حضور در انتخابات عزم نمایند و ما نیز به عنوان خدمتگزاران آنها تمام همت خود را به کار می‌گیریم تا خدمتگزار صدیق و خوبی باشیم.

🔖مدیریت ارتباطات و امور بین‌ الملل شهرداری ملارد

•┈••❀🍃🌸🍃❀••┈•
🔻 اتاق خبر (پایگاه خبری شهرداری ملارد) را در پیام رسان ایتا دنبال کنید:

🆔@otaghkhabarmalard
رسانه ارتباطی مدیریت شهری 👆👆


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید