آیین بدرقه کاروان اعزامی اتوبوس‌های خادم‌الحسین(ع)

سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ملارد جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی 20 دستگاه اتوبوس و یک دستگاه اتوبوس امداد سیار با لوازم و تجهیزات فنی و یک دستگاه خودروی گشت نظارت بازرسی، سازمان مدیریت حمل و نقل به مرز مهران اعزام کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ملارد، همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی و تردد زوار عتبات عالیات به شهر مهران، با دستور مهندس بهمنی شهردار ملارد تعداد 20 دستگاه اتوبوس شهری جهت جابجایی زائران و یک دستگاه اتوبوس امداد سیار با لوازم و تجهیزات فنی و همچنین یک دستگاه خودروی گشت نظارت بازرسی سازمان مدیریت حمل و نقل جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به شهر مرزی مهران اعزام شدند.

اعزام این کاروان طی مراسمی با حضور مسئولین شهری در روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه با هدف تسريع در جابجایی و افزایش امکانات رفاهی برای زوار عتبات عالیات، بدرقه گردید.

در مراسم بدرقه رانندگان اتوبوس های اعزامی، مدیران شهرستان و مقامات نظامی و انتظامی حضور داشتند و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید و سخنرانی سلحشور ریاست شورا ، بهمنی شهردار ملارد و جابر کریمی فرماندار شهرستان ملارد کاروان حمل و نقل شهرداری ملارد عازم مرز مهران شدند .

 

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید