مبعث پیامبر رحمت و مهربانی مبارک

شهردار ملارد و ریاست شورای شهر ملارد به مناسبت فرارسیدن سالروز بعثت پیامبراسلام (ص) پیام تبریک صادر نمودند.

 به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد با فرارسیدن 27 رجب روز عید سعید مبعث بهمنی شهردار ملارد و مولایی ریاست شورای شهر ملارد ضمن تبریک این روز پیامی به شرح ذیل صادر نمودند.

متن پیام


27 رجب، سالروز مبعوث شدن حضرت محمد مصطفی (ص) به پیامبری، روزی فرخنده و مبارک و از بزرگترین اعیاد مسلمین عالم است.
در این روز حضرت محمد (ص) به عنوان آخرین فرستاده الهی برای هدایت بشریت به پیامبری مبعوث شد تا اسلام را به عنوان کامل ترین دین الهی به جامعه بشری ابلاغ و مردم را به سوی این دین مبین دعوت نماید.
بعثت نبی مکرم اسلام (ص) تکمیل کننده راه هدایت انسان ها به سوی سعادت در امتداد راهی بود که دیگر پیامبران الهی پیمودند و خاتم الانبیاء با تکیه بر قدرت لایزال الهی در مسیر گستراندن دین اسلام در سراسر عالم کوشید.
عید سعید مبعث از ایام و اعیاد وحدت آفرین برای مسلمانان جهان است که ویژگی های مشترک مذاهب مختلف اسلامی از جمله اعتقاد به خدای یگانه، حضرت رسول اکرم (ص) و کتاب آسمانی قرآن در آن نمایانگر است.
مسلمانان باید با بهره گیری از چنین فرصت هایی، اتحاد و همدلی خود را روز به روز تقویت کنند و از این همبستگی در راستای رشد و تعالی بیشتر بهره ببرند.

اینجانبان فرارسیدن 27 رجب عید سعید مبعث را به آحاد مختلف ملت ایران و به خصوص مردم شریف شهر ملارد تبریک و تهنیت عرض می نماییم و امیدواریم همگان با اعتقاد راسخ در مسیر ارزش های اصیل اسلامی گام برداریم واز خداوند بزرگ سعادت و بهروزی همگان را در پرتو عنایات و رهنمودهای ارزشمند آن حضرت مسئلت داریم .


محمد بهمنی - شهردار ملارد                                           حسن مولایی - رئیس شورای شهر ملارد

 

 

 

 

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید