کاشتنِ هر نهال، یک یادگارِ جاودانِ سبز

مسئولین شهرداری ملارد همزمان با روز درختکاری با حضور در بوستان مادر مارلیک نهال غرس کردند.
  به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد ، به مناسبت پاسداشت روز درختکاری و ترویج فرهنگ صیانت و حفظ محیط زیست و نیز همزمان با اعیاد خجسته شعبانیه  نسائی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ملارد به همراه اعضای شورای اسلامی شهر، جباری مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ، رئیس منابع طبیعی و رئیس جهاد کشاورزی ملارد ا حضور در بوستان بانوان مادر واقع در میدان ساعت مارلیک اقدام به کاشت نهال کردند.
نسائی در این مراسم ضمن تشکراز همه ی فعالان و یاریگران فضای سبز ملارد عنوان کرد : قدر مسلم درخت صمیمی ترین تماس ما با طبیعت است ، باید حدود ۳۸تریلیون دلار هزینه کرد تا بتوان به همه‌ی انسانهای روی کره‌ی زمین به مدت ۶ ماه اکسیژن‌رسانی کرد! درختها این کار رو رایگان انجام می دهند… 
معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ملارد افزود : شکی نیست ما آینه ی کودکانمان هستیم ؛ کودکان از ما می آموزند، در روز درختکاری نهالی در دل خاک بکاریم و به کودکان بیاموزیم که به فکر زمین و به فکر خودشان باشند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد : اهمیت موضوع کاشت و حفظ درخت را در سخنان بزرگان دینی مان نیز می توان مشاهده کرد . وی در این باره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص )  اشاره کرد : «اگر قیامت فرارسیده باشد و در دستت نهالی داری، آن نهال را بکار … و نیز می فرمایند : هرکس نهال درختی بکارد، خداوندسبحان در بهشت برین برایش درختی بکارد.» 

در این مراسم طرح کاشت نهال مادران بهمراه فرزندان با هدف آموزش کاشت و حفظ درخت به کودکان و با شعار درخت بکاریم و در آینده سبز کودکان سرزمینمان سهیم شویم.اجرا گردید. 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید