دیدار با نمازگزاران

شهردار ملارد با حضور در مسجد علی بن موسی الرضا (ع) واقع در سرآسیاب خ بهشتی، تقاطع 10 متری بیات ضمن گفت و گو با متولیان مسجد ونمازگزاران ، در جریان مسائل و مطالبات آن ها برای مسجد قرار گرفت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد ، سکاندار مدیریت شهری ملارد بهمراه ریاست و اعضای شورای شهر، معاونین شهرداری، مدیر عاملان سازمان ها و ریاست امور مساجد در طرح هر ماه یک محل و یک مسجد و با هدف پیگیری مشکلات آن مسجد، شب گذشته مورخ شانزدهم اسفندماه در محل مسجد علی بن موسی الرضا (ع) میهمان نمازگزاران بود. پس از ادای نماز مغرب و عشاء ، محمد بهمنی در این دیدار چهره به چهره پای صحبت های نمازگزاران متدین نشست و در جریان مسائل و مطالبات عمرانی و خدماتی آنها قرار گرفت .

پاره ای از مطالبات مطروحه به شرح زیر می باشد :

-نظافت خیابان بهشتی از تقاطع ده متری بیات

-رنگ آمیزی و بهسازی فضای خیابان ده متری بیات

-خانه عالم مسجد

-بررسی معضل معتادین متجاهر

شهردار ملارد با اشاره به اینکه به غیر از برگزاری نماز جماعت، مساجد پایگاه فرهنگی و مذهبی مهمی به شمار می آیند افزود : برگزاری مباحث فرهنگی و مناسبات مذهبی و دینی در این مکان مقدس بی شک رسالت فرهنگی خطیری ست که تحقق آن همکاری و همراهی مدیریت شهری با متولیان مربوطه را می طلبد. بهمنی در ادامه گفت : در همین راستا شهرداری ملارد در قالب کمک هزینه عمرانی مساجد ، لایحه ای را به شورای اسلامی شهر ارسال نموده که به تصویب اعضای محترم شورا رسیده و به زودی ابلاغ خواهد شد . وی افزود : طبق آن اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان برای 13 مسجد کم برخوردار در شهر ملارد اختصاص یافته که سقف تعیین شده اعتبار ترجیحا بر اساس نیازها و مطالبات عمرانی و مصالح ساختمانی موردنیاز این مساجد هزینه خواهد شد.

محمد بهمنی در پایان این دیدار با بیان اینکه میز خدمت را در مساجد برپا کرده ایم و این قیبل ملاقات های مردمی به صورت ماهانه در مساجد سطح شهر به‌ منظور بررسی مشکلات موجود و در راستای تسریع جهت رسیدگی به مشکلات با جدیت در دستور کار شهرداری ملارد قرار دارد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید