روز تجلی بصیرت

9 دی؛ حماسه ای که ولایتمداری ایران اسلامی را محک زد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد، مهندس بهمنی شهردار ملارد طی پیامی ضمن تبریک و گرامیداشت نهم دى ماه ، این روز حماسی را خاطره ای جاودان از بصیرت دینی و ولایت پذیری مردم ایران در تاریخ انقلاب اسلامی برشمردند و خاطرنشان ساختند " دفاع از ارزش های مقدس انقلاب اسلامی و اسلام عزیز ،خود ارزشی والاست که بها دادن به آن نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر نقشه های شوم ابرقدرتهای پوشالی بیمه خواهد کرد. 

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالى

حماسه بزرگ 9 دی در حالی خودجوش و بالنده از دل خروشان امت همیشه در صحنه ایران اسلامی رویید که دشمنان اسلام و انقلاب بار دیگر در معادلات فتنه گرانه خود شاخص هایی همچون روح جنگ آوری، طریقت حماسه سازی و منش ولایتمداری این شیرزنان و دلیرمردان را فراموش کرده بودند. 

آنها در خیال خام و باطل خود همچنان بر تصور غلط «دوری امت از انقلاب» تاکید داشتند، حال آنکه صراط مستقیم مردم شریف کشورمان خلاف مسیر کوفیان بود و اجازه تنها ماندن ولایت فقیه و جانشین بر حق امام زمان(ج) در عصر غیبت ایشان را ندادند. 

در حماسه 9 دی به واسطه توجهات باری تعالی، عنایات ویژه ائمه معصومین(ع)، مدیریت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب و حضور به موقع مردمان این مرز و بوم اسلامی چنان طوفانی شگرف از بصیرت و روشنگری وزیدن گرفت که غبار از فضای سیاسی آن برهه حساس زدود و نیت پاکان و ناپاکان، رفتارهای معاندان و دوستان و منش مدعیان دروغین ولایتمداری و پیراوان حقیقی رهبری را بارز ساخت.

 اینجانب فرارسیدن این روز ماندگار وتاریخى را به تمام هموطنان عزیزمان خصوصا مردم ولایى ملارد که همواره در تمامى صحنه ها حضور شکوهمندى داشته اند و با بیزارى جستن ازحملات دشمنان نظام مقدس جمهورى اسلامى ، بصیرت وآگاهی خودرا همواره به نمایش گذاشته اند تبریک عرض مینمایم و سرافرازی وسربلند ى را برایتان آرزومندم.

محمد بهمنی شهردار ملارد

 

 

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید