به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد محمد بهمنی شهردار ملارد در پیامی ،دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام ،شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند. 

متن پیام :

بسمه تعالی 

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا                         

از مومنان مردانی هستند كه به پیمانی كه با خدا بسته بودند وفا كردند بعضی بر سرپیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نكرده اند.           سوره احزاب آیه 23

 شهادت هنرمردان خداست؛ جهان اسلام سرداری پرافتخار و حماسه ساز و سربازی خستگی ناپذیر و بی ادعا، سردار و فرزندی رشید، خدمتگزار و مخلص را تقدیم خدا و راه حق و فضیلت کرد.

گرچه آرزوی هنرمندان بزرگ عرصه ایثار و مجاهدان راه حق، جز شهادت نیست، اما عروج الهی و پرواز آسمانی سردار دلها، سردار سلیمانی، برای ملت شریف ایران و همه آزادگان و حقیقت جویان جهان سخت و جانکاه بود.

شهید سلیمانی صلابت و بزرگیش را به رخ عالم کشید و شهادتش سرمنشا جوششی تازه در انسان‌های آزاده و نسل حاضر شد. مکتب سلیمانی که به فرموده خودش “ما ملت امام حسینیم”  جزء شعار های اصلی نظام بوده و ما همواره در این مکتب خواهیم ایستاد و تا پای جان زیر سایه مقام معظم رهبری و خورشید ولایت در این راه بیعت نهاده و می مانیم.

اینجانب دومین سالگرد شهادت این فرزند برومند انقلاب اسلامی ایران را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء، فرمانده معظم کل قوا، ملت شهید پرور ایران اسلامی، همرزمان، خانواده معزز این شهید بزرگوار و خاصه  شهروندان شهر ملارد تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات و پاداش الهی را مسألت دارم.

 

 محمد بهمنی - شهردار ملارد 

 
 

نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید