به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد ، مهندس محمد بهمنی شهردار ملارد در پيامي فرا رسيدن چهل و چهارمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و ايام الله دهه مبارک فجر را تبريك و تهنيت گفت.
متن پیام به این شرح است:

دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب است ، دهه فجر عرصه تحکیم و برقراری ارتباط بین نسلی است تا نسل جدید با رشادت‌های یک ملت برای رسیدن به انقلاب اسلامی آشنا شوند و دستاوردهای نظام اسلامی را درک نمایند.

دهه فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‌ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‌انداز کرد. این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت تا به یاد آوریم مرهون جانفشانی شهدای گران‌قدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب شده است.

در آغاز ایام‌الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و مردم شریف و همیشه درصحنه میهن عزیزمان تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و از خداوند سبحان، توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را مسألت دارم.


محمد بهمنی
شهردار ملارد


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید