به مناسبت روز خبر نگار

مهندس محمد بهمنی -شهردار ملارد- فرا رسیدن روز خبرنگار را به طلایه داران جبهه آگاهی ،چشم بینا و زبان گویای مردم- تبریک گفت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد هفدهم مرداد ماه مصادف با روز خبر نگار می باشد . در همین راستا محمد بهمنی شهردار ملارد ضمن تبریک این روز به خبرنگاران ،وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمانه خویش پیامی به شرح ذیل صادر نمودند .    

متن پیام


وجه و اهتمام اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی و کار در این عرصه حساس و سرنوشت ساز باید با دقت و ظرافت خاص صورت گیرد و رعایت عدالت و قانون، ارزش‌های جامعه اسلامی، تشویق جهت توانمندسازی در تولید خبر و ایجاد انگیزه برای کار درست و اصولی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ‌همواره مدنظر افراد در رسانه‌ها قرار گیرد.

افرادی که با ورود به این حرفه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان را می‌سازند و دغدغه‌شان در کنار انعکاس فعالیت دستگاه‌ها، پیگیری و بررسی مشکلات مردم و جامعه و ارائه راهکارهای رفع آن است. رفتن به بطن جامعه، برخی مواقع نقش بازی کردن، احساس درد کردن و از نزدیک مشکلات را دیدن و حس کردن و انعکاس واقعی مشکلات به دور از غرض ورزی آغاز کار یک خبرنگار است و شاید به همین دلیل است که این شغل در ردیف مشاغل سخت و زیان‌آور قرار می‌گیرد. بی‌شک، وظیفه یک خبرنگار تنها نوشتن نیست، خبرنگاران باید با احساس مسئولیت اجتماعی که دارند بحران‌های جامعه را برای کاهش حداقلی و رفع منعکس کرده و در این زمینه تحلیل‌های جامع و درستی داشته باشند.

این روز ارزشمند را بر تمامی خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم؛ به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید.


محمد بهمنی - شهردار ملارد


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید