💐 پیام تبریک شهردار ملارد به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم

🔹️محمد بهمنی شهردار شهر ملارد به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر سالروز متجلی شدن پیام خالق هستی روز امامت و ولایت و لبیک گویی امیرالمومنین(ع) به وصیت الهی و اعلان جانشینی حضرت علی(ع) توسط پیغمبر اسلام (ص) را به همه شهروندان شهر ملارد تبریک و پیامی را صادر نمود .

👈در متن پیام ایشان آمده است:

مَنْ كُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِيٌّ مَوْلَاهُ
▫️غدیر به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین واقعه اسلام ناب محمدی و روز اتمام نعمت بر شما و روزی است که خداوند بزرگ علی بن ابیطالب(ع) را به عنوان ولی و وصی پیغمبر اکرم(ص) انتخاب و توسط حضرت محمد(ص) منصوب نمود تا مردم به دست عادل‌ترین فرد جهان پس از پیغمبر اسلام (ص) به سمت نور و راستی هدایت شوند.

▫️ در این روز دین بر انسان تکمیل شد و اسلام به معنای واقعی بر مسلمانان ابلاغ و اتمام گردید.

▫️علی(ع) نمونه‌ای بی‌ مثال و بی تکرار برای تاریخ و بشریت است ، فاتح خیبر و یار و یاور پیغمبر اسلام(ص) و شخصی است که جانشینی ایشان را با فرمان الهی قبول کرد و این جانشینی در غدیر خم روزی که هیچگاه فراموش نمی‌شود بر ایشان اعلام گردید.

▫️ما همه وظیفه داریم در راستای مبارزه با معاندینی که هر بار تلاش دارند رخنه در دین و انسانیت نمایند تمام تلاش خود را انجام دهیم و غدیر را به معنای کامل بفهمیم و در فهماندن آن به دیگران همت مان را به کار گیریم و بدون شک با همت و تلاش مضاعف می‌توانیم کشوری پویا و شهری زیبا را برای همه عزیزان ایجاد نماییم.

▫️اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم فرا رسیدن این عید بزرگ عزیز را که از آن به عنوان عید ولایت و امامت یاد می‌کنند خدمت مردم ولایت مدار و قدردان شهر ملارد تبریک و تهنیت عرض نمایم و امیدوارم همیشه جزء رهروان راستین امیرالمومنین(ع) باشیم.
محمد بهمنی
شهردار ملارد

🔖مدیریت ارتباطات و امور بین‌ الملل شهرداری ملارد

•┈••❀🍃🌸🍃❀••┈•
🔻 اتاق خبر (پایگاه خبری شهرداری ملارد) را در پیام رسان ایتا دنبال کنید:

🆔@otaghkhabarmalard
رسانه ارتباطی مدیریت شهری 👆👆


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید