پیام تبریک شهردار ملارد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد محمد بهمنی شهردار ملارد، به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، در پیامی این روزهای تاریخ ساز را تبریک گفتند.

 

 متن پیام  بدین شرح است: 

به نام خدا 

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشتند.

 ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.

 دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‏ ای زرین را، در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.

 دوازدهمین روز بهمن هر سال، شوق‌انگیزترین صفحه کتاب انقلاب، یعنی روز ورود زعیـم آگاه، حضرت امام‌ خمینی(ره) به ایران ورق می خورد. انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

 ملت ما در عرصه های مختلف پس از انقلاب اسلامی پیروز و سرفراز شد و در کنار این سرفرازی و پیروزی نام بلند ایران در بسیاری از عرصه ها در میان کشورهای پیشرفته قرار گرفت.

 اینک که نهال انقلاب سال پنجاه وهفت به درخت سرافراز و تنومند چهل و سه ساله مبدل شده، این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم رسیدن به تکامل چهل و سه سالگی را مرهون شهدا و ایثارگران گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است. 

 اینجانب ایام الله دهه مبارک فجر و همچنین چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را خدمت تمامی همشهریان شهر ملارد علی الخصوص خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و تمامی انسانهای خدایی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیور خواستارم.

 

           محمد بهمنی – شهردار ملارد


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید