به مناسبت روز شهرداریها و دهیاریها

محمد بهمنی شهردار ملارد طی پیامی 14 تیر ماه روز شهرداریها و دهیاری ها را گرامی داشتند. .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد مهندس محمد بهمنی شهردار ملارد طی پیامی ۱۴ تیر ماه روز شهرداری ها و دهیاری ها و همچنین روز قلم را به عموم مردم و خادمان آنها در شهرداری ها و دهیاری ها که نقش زننده خدمات ماندگار و ارزشمند هستند تبریک گفت.

 در این پیام آماده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم ن و القلم و ما یسطرون


14تیرماه به نام شهرداری ها و دهیاری ها با آینده نگری، اندیشه ی تعامل افزا و راهگشا شورای عالی انقلاب فرهنگی در اوایل دهه ۹۰ و با هدف آشنایی عموم جامعه با عملكرد و خدمات شهرداريها و دهیاری ها همچنین نگاه به جایگاه و منزلت خانواده بزرگ شهرداريها و دهیاری ها و البته افزايش و بهبود هر چه بیشتر همدلی و تعامل مردم و خانواده مديريت شهری و روستايی به این نام مزین شد.

۱۴تیر ماه همچنین به عنوان روز قلم نیز نام گذاری شده است،بسیار ارزشمند است که چنین روزی را در تقویم و در راستای آشنایی عمومی مردم با راهبردها ، اهداف وظایف و برنامه‌های كشور در ارتباط با مديريت شهری و روستایی به نام «روز شهرداری ها و دهیاری ها» نام نهاده اند، این تلاقی روز قلم و روز شهرداری ها و دهیاری ها را به فال نیک گرفته و تلاش باید کرد تا آنگونه که شایسته است در مسیر خدمت قدم برداریم تا نقشی رقم بزنیم ماندگار و مانا باشد.

مهندس محمد بهمنی شهردار ملارد با تقدیر از خدمات خالصانه، بی منت و شبانه روزی تمامی دست اندرکاران و کارکنان واحد ها و ادارات و سازمان های مدیریت شهری و روستایی ، 14 تیرماه روز شهرداری ها و دهیاریها را به تمام کارکنان زحمتکش شهرداری ها و دهیاری های تبریک و تهنیت گفت.

بهمنی در این پیام همچنین از تمامی خادمین مردم در شهرداری و شورای اسلامی شهر شبانه روزی در حال فعالیت هستند تا از طریق برنامه ریزی و اجرای اقدامات جدید، شهر را تا حد توان و بر مبنای نیاز ها، ظرفیت ها و داشته ها در تمام حوزه ها خدمت رسانی مناسب زندگی و کار مردم کنند تقدیر کرد و افزود: انتظار هرکدام از ما به عنوان یک عضوی از جامعه این است که خادمین مردم در این عرصه بتوانند با افزایش همدلی و تعامل میان مردم و مدیریت شهری سیاست‌ها و برنامه‌ های لازم را آنگونه که باید و شاید، تهیه و تدوین کرده و و در مسیر دقیق خود برای تحقق هر چه بیشتر به مرحله اجرا و عمل نزدیک کنند، این وظیفه ای است که بر دوش داریم و یکی از پر اهمیت ترین اهداف و وظایفی است که بر دوش خود میدانم و تلاش دارم تا هر چه در توان دارم در این مسیر برای تحقق اهداف به کار بگیرم.

شهرداری ها و دهیاری ها با ارائه خدمات مطلوب و بی منت و تلاش برای توزیع متوازن خدمات به عموم مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر و مناطق کم برخوردار تلاش برای برقراری عدالت و رشد و پیشرفت شهر و روستا ها را دارند ، در این راستا همفکری و همکاری شهروندان نقش مهمی در موفقیت برنامه های شهرداری ها و دهیاری ها دارد. شهر ملارد نیز از این مهم مستثنی نیست و به واقع نیاز اصلی رشد شهر همراهی و همدمی عموم شهروندان با مدیریت شهری است.

در پایان شایان ذکر است که بگویم؛ اینجانب از خداوند متعال توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی و بهروزی و موفقیت را برای عزیزان زحمتکش شهرداری ها و دهیاری ها علی الخصوص شهرداری ملارد در تمام حوزه های زندگی و شغلی را خواستارم.

مهندس محمد بهمنی شهردار ملارد


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید