پیام تسلیت شهردارملارد در آستانه رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد

▪️مهندس بهمنی شهردار ملارد در پیامی فرا رسیدن 14 خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران و همچنین قیام خونین 15 خرداد سال 42 را به ملت سرافراز ایران و تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت عرض نمود.

▪️به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد، در متن این پیام چنین آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"
14خرداد، سالروز ارتحال امام راحل و قیام خونین 15خرداد که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد، گرامی می داریم و امیدواریم با پاسداری از آرمان های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا و تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، برای سربلندی و اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نماییم.

نظام مقدس جمهوری اسلامی میراث نهضت امام خمینی (ره) است که با قیام 15 خرداد 1342 آغاز و با پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر نشست. امام خمینی (ره) رهبری عالم و مبارز بود که از میان مردم برخاسته، با مردم زیست و در نهایت یک نظام مردم‌سالار دینی را به یادگار نهادند.

اینجانب فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهادت یاران ایشان در قیام خونین پانزدهم خردادماه را به همه مردم ایران بویژه مردم متدین، شهید پرور و انقلابی شهرملارد تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال عزت و اقتدار مردم جمهوری اسلامی ایران را ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری خواستارم.

محمد بهمنی- شهردارملارد
🆔@otaghkhabarmalard


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید