به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد سیزدهم دی ماه سالروز شهادت مالک اشتر زمان حاج قاسم سلیمانی است . در همین راستا بهمنی شهردار ملارد ضمن گرامیداشت این روز پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر نمودند.

متن پیام

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ

و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است.(سوره مبارکه عنکبوت آیه ۶۹)

شهید سلیمانی، نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (قدس سره الشریف) بود؛
ریخته‌ شدن خون پاک حاج‌ قاسم، به‌ عنوان اسطوره مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار، توسط موشک‌ های شیطان بزرگ، مهر بطلانی بود بر خط سازش و مذاکره خفت‌ بار با همین دشمن جنایتکار و تکلیف را بر همگان برای همیشه روشن نمود که راه پیروزی جبهه حق تنها از مسیر مقاومت و پایداری می‌گذرد.
سردار سلیمانی فقط «مرد میدان» مبارزه و جهاد در عرصه‌های جنگ و نبرد نبود؛ بلکه در جهاد نفس، تبلور ایمان ناب و خالص بود. ویژگی‌های اخلاقی و شخصیت برجسته ایشان در عمل به آموزه‌های قرآن کریم و مکتب اهل بیت (ع) حاج قاسم را بدل به عبد صالح خدا و مؤمنی اهل معرفت کرده بود، فرمانده ای که همواره خود را "سرباز" دانست و منیت و نخوت در وجود او جایی نداشت.

اينجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و شهدای جبهه مقاومت، سومين سالروز شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز لشگر اسلام و میهن عزیزمان ایران، فرمانده همیشه پیروز سپاه قدس، سپهبد پاسدار «حاج قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» را به رهبری معظم انقلاب، همرزمان و خانواده بزرگوار آن شهیدان، ملت شریف و بزرگ ایران و همه دوستدارانش تبريك و تسلیت عرض می نمایم.




نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید