به مناسبت لیالی قدر

مهندس بهمنی شهردار ملارد در پیامی فرا رسیدن لیالی قدر و سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام را تسلیت گفت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ملارد، به مناسبت لیالی قدر و سالروز شهادت حضرت علی علیه السلا بهمنی شهردار ملارد پیام تسلیت صادر نمودند.

متن پیام 

بسم الله الرحمن الرحیم"

شب قدر به سبب نزول قرآن، شبی شکوهمند است، شبی که والاترین و پربرکت ترین شب های سال به شمار می رود، شبی که پیامبر خدا(ص) آن را ستوده و درباره آن فرموده است: «ماه رمضان، سرور ماه ها و شب قدر، سرور شب هاست».
شب قدر؛ شب نزول قرآن، مقدر شدن امور و بخشش گناهان است که مومنین روزه‌دار بیش از هر زمان دیگری به معبود خویش نزدیک تر شده و با تضرع به درگاهش، از چشمه جوشان بخشش و رحمت الهی سیراب می گردند.
سالروز شهادت جانگداز امام علی علیه السلام مقارن است با لیالی پربرکت قدر که مؤمنین را به سمت پروردگار فرا می خواند تا با احیاء این لیالی، بهترین صحنه نیایش انسان در مقام بندگی را به نمایش گذارند. حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام، مظهر عدالت، آزادگی و سرسلسله شجره طیبه امامت بودند که پس از پیامبر اعظم (ص)، چراغ هدایت و کشتی نجات امت اسلام را هدایت نمودند.
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن و خداجوی ایران اسلامی، توفیق درک فیوضات بیکران شب‌های قدر را از خداوند تبارک و تعالی برای این ملت مسئلت دارم و ایام مصیبت شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت‌خواهان جهان حضرت علی علیه‌السلام را به محضر امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری و مردم شریف شهر ملارد تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
امید آن که در پرتو پر فروغ رفتار و گفتار حضرت امیرالمومنین(ع) و با پیروی از منش و سیره آن بزرگوار در دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان به توفیق روزافزون دست یابیم (انشاالله).

محمد بهمنی شهردار ملارد


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید