به مناسبت ماه محرم

مهندس محمد بهمنی- شهردار ملارد- در پیامی فرا رسیدن ماه محرم ، ماه شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم مهندس بهمنی ضمن تسلیت این ایام پیامی به شرح زیر صادر نمودند.

متن پیام   

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَی الْاَرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ
اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن
وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین
وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن
وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین

ماه محرم کتابی است بسیار گرانبها، روز و شب‌هایش، ساعت‌ها و لحظه‌هایش، صفحاتی است از درس معرفت الله و انسانیت و شرافت و عزت و آزادگی، آری، هم چگونه زیستن را به انسان می‌آموزد و هم چگونه مردن را. امام حسین (ع)، این گنجینه پر بها با گفتن «هیهات منا الذله» به همه نسل‌ها و عصرها و زمان‌ها ،پیام داد که ای فرزندان آدم و ای حق طلبان و عدالت خواهان جهان! به پاخیزید و در برابر حکومت‌های شیطانی و زورگویان و ستمگران سر تسلیم فرود نیاوردید.
کربلا صحنه نمایش رویارویی حق و باطل و حماسه پرشکوه جانبازی و شهادت طلبی است. کربلا نمایش رویارویی دو جبهه است که یکی در قامت استوار امام حسین (ع) تجلی می‌یابد و دیگری در وجود یزید نمود پیدا می‌کند. نبض زمین در کربلا می‌تپد و کل کائنات در کربلا خلاصه می‌شود. کربلا سکویی است که کربلائيان و عاشورائيان را از خاک تا افلاک و از زمین تا عرش برین پرواز می دهد. کربلا مدرسه‌ای است که درس چگونه ماندن و چگونه رفتن را به ما می‌آموزد و پایداری و پاسداری را یاد می‌دهد.
حرکت و قیام شکوهمند امام حسین(ع) قیامی الهی بود که از منبع وحی سرچشمه می‌گرفت. تاریخ پرفراز و نشیب بشر، هرگز حماسه‌ای ناب‌تر و خالص‌تر از نهضت عاشورا سراغ ندارد. امام حسین (ع) والاترین نمونه اخلاص و پاک‌بازی است و یاران او از فداکارترین و باوفاترین انسان‌های روی زمین بودند. از این رو قیام و نهضت حسینی از خدایی‌ترین و با اخلاص‌ترین مبارزات حق طلبانه و بارزترین مظهر حق پرستی و عدالت‌خواهی است.
فرا رسیدن ماه محرم ، ماه پیروزی خون بر شمشیر را بر عاشقان آن حضرت تسلیت عرض می‌کنم؛ ان شاءالله كه ما نیز از ارادتمندان واقعی آستان مقدس اباعبدالله الحسین (ع) و پیروان راستین آن بزرگوار بوده و عنایت ايشان شامل حال ما گردد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید