ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان مبارک باد

 به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد بیست و سوم اسفند ماه مصادف با یازدهم شعبان ولادت باسعادت حضرت علی اکبر(ع)  و روز جوان نامگذاری گردید . بهمنی شهردار ملارد پیامی به مناسبت ولادت سرور جوانان عالم، حضرت علی اکبر و روز جوان صادر نمودند. متن پیام بشرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«عَلَیکَ بِالأَحداثِ؛ فَإِنَّهُم أسرَعُ إلى کُلِّ خَیرٍ»
جوانان را دریاب؛ زیرا که آنان سریع‌تر به کارهاى خیر روى مى‌آورند.                         امام صادق (ع)

 

جوانان، به‌عنوان موتور محرک جامعه، ارزشمندترین سرمایه یک کشور می باشند.

این سرمایه های بزرگ در برهه های مختلف با تکیه بر دانش، تخصص، تعهد، بصیرت و اخلاص  قدمهای بزرگی را در هموار نمودن مسیر توسعه کشور برداشتند که برخی از این قدم ها افتخارات بزرگی را برای ایران اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی رقم زده است.
 امروز در ایران اسلامی جوان‌گرایی و اعتماد به جوانان در حوزه های مختلف یک ضرورتی انکارناپذیر برای توسعه و پیشرفت کشور قلمداد می‌شود،ضرورتی که همواره مورد توجه و تأکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم بوده و هست. 
بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری صادرشده است،بخش مهمی از آن به موضوع جوانان و‌نقش آنها در توسعه و پیشرفت کشور توجه دارد.
بدون شک جوانی دوره شکوفایی خلاقیت‌ها، بروز توانمندی‌ها و فرصتی گران‌بهاست که می‌تواند اگر در مسیر درست هدایت شود ثروت بی بدیلی را در جامعه خلق و سعادت جامعه خود و بشری را رقم  بزند.
اینجانب ضمن عرض تبریک میلاد فرخنده و باسعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان به مردم شریف شهر ملارد به ویژه جوانان شایسته و برومند این دیار و آرزوی بهترین ها برای ملت ایران ومردم خوب و نجیب شهر ملارد ،رجاء واثق دارم و امید است بابهره‌گیری ازتوان وتخصص جوانان عزیز و با همّت مدیران ومسئولان خدوم گام‌های مؤثری در مسیر تحقق همه جانبه و پایدار شهرمان برخواهیم داشت.
از درگاه خداوند قادر متعال سربلندی و موفقیت همه شما عزیزان را تحت توجِهات حضرت ولیعصر(عج) مسئلت دارم.

محمد بهمنی - شهردار ملارد 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید