به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)

به گزارش مدیریت ارتابطات و امو.ر بین الملل شهرداری ملارد  پانزدهم ماه رمضان ماه عبادت و بندگی  ،میلاد  با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ، سرور جوانان اهل بهشت می باشد که  مدیریت شهری پیام تبریکی به همین مناسبت صادر نمودند .

متن پیام 

 بسم الله الرحمن الرحیم

میلاد سراسر رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) بر تمامی هموطنان مسلمان به ویژه مردم مومن ،خداجوی و عزیز شهرستان ملارد مبارک باد.

 پانزدهمین روز رمضان در حالی از راه می رسد که دلهای شیفتگان اهل بیت (ع) در شوق طلوع دومین ستاره درخشان آسمان امامت غرق سرور می شود. دومین پیشوای شیعیان جهان، کریم آل طاها که از عطر سخاوت و بخشندگی اش بوی کرامت ساقی کوثر استشمام می شود و سالروز ولادتش به نام روز اکرام و ایتام نامگذاری شده است تا تمامی مسلمانان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام همواره تلاش کنند با پیروی از سیره اخلاقی ایشان، فرهنگ حمایت از نیازمندان، ایتام و فقرا در جامعه اسلامی نهادینه شود.

 این عید فرخنده در ماه مبارک رمضان فرصت گرانقدری برای ترویج فرهنگ الهی اکرام و مشارکت بیشتر نیکوکاران در امورات خیریه و کمک به نیازمندان است.

از خداوند منان خواستاریم توفیق مشارکت در امور خیریه را به ما عطا فرماید تا بتوانیم با الگو پذیری از سیره اخلاقی امامان بزرگوار در جهت حمایت از نیازمندان و زدودن غبار فقر از چهره جامعه گام برداریم.

اینجانبان فرخنده میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)  را به مردم شریف و شهید پرور شهرملارد تبریک گفته و ازدرگاه حضرت احدیت با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت تمنای بذل عنایت و پذیرش عبادات و طاعات همه بندگان مومن و خداجوی درماه نورانی و پرفضیلت رمضان راداریم.

فخرالدین آیینه وند رییس شورای اسلامی شهر ملارد 

محمد صادق کولیوند شهردار ملارد 

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید