شهردار وریاست شورای اسلامی شهر ملارد طى پیامى ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفتند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد، شهردار وریاست شورای اسلامی شهر ملارد طى پیامى ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفتند.
متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

هرکجا که باشند زندگی آنجاست...
و اینک که بیماری قرن(کوئید19-کرونا) آرام و قرار از چشمان خواهران و برادران و فرزندانتان گرفته هیچگاه چشم به آسودگی بر مبندید. خواب را بگویید که به غفلت بر چشمانتان پای ننهد. خستگی را نهیب زنید که هرگز در شما راه نیابد که بیماران، دل به مهر و صبوری شما بسته اند و چشم های نگران بسیاری در انتظار بهبود، به دست های پر تلاش شما خیره مانده است. بیدار باشید و صبور. دست به دعا بردارید که او یاریتان خواهد نمود. دستانتان را به مهر خودش زنده میسازد و چشمهای شما را از نور ایمانش لبریز خواهد کرد.
دل به اجابت او بسپار که او نیکوکاران را سخت دوست می دارد. و اما ما امروز وجود شما و تمامی فداکاری هایتان را که برای تسکین درد و مراقبت از بیماران به اخلاص گذاشته اید را گرامی میداریم .
و باید گفت پرستاران عزیز ایران زمین روزتان مبارک باد.

اینجانبان با قدردانی از تلاش همه مدافعان سلامت و نثار سلام و درود بر روح شهدای عزیز سلامت در مبارزه با کرونا، میلاد با سعادت اسوه صبر و مقاومت حضرت زینب (س) و روز پرستار را بر شیعیان جهان، همه پرستاران در سراسر میهن اسلامی خصوصا تلاشگران حوزه سلامت، پرستاران جان برکف و مردم فهیم و شهید پرورشهر ملارد تبریک و تهنیت عرض مینماییم و از خداوند منان برای شما سلامتی، بهروزی و توفیقات روز افزون خواستاریم.


فخرالدین آیینه وند ریاست شورای اسلامی شهر ملارد
محمدصادق کولیوند شهردار ملارد


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید