به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ملارد،  نشست فوق العاده اعضای کمیته درآمد شهرداری ملارد در راستای وصول مطالبات و تصمیم گیری در خصوص مدیریت منابع ، هم افزایی و ارائه راهکارهای مناسب افزایش درآمد به ریاست محمد بهمنی شهردار ملارد و اعضای کمیته برگزار شد.
شهردارملارد گفت: با هم‌اندیشی اعضای این کمیته راهکارهای مناسب در تامین منابع مالی از طریق شناسایی و وصول مطالبات معوق شهرداری ارائه خواهد شد.
محمد بهمنی شهردار ملارد ضمن اشاره به افزایش هزینه های جاری و عمرانی در ماه های پایانی سال به تامین منابع مالی از طریق شناسایی و وصول مطالبات معوق شهرداری اشاره و تاکید کرد : شهرداری می بایست از تکیه بیش از حد به درآمد ارزش افزوده ( عوارض کالا و خدمات) اجتناب نماید و تلاش خود را معطوف جذب و وصول سایر منابع درآمدی بکند .
ساماندهی املاک و مستغلات شهرداری، فراهم نمودن مقدمات صدور پایان کار برای املاک متعلق به شهرداری از دیگر مباحثی است که شهردار ملارد به آن تاکید داشتند.
در ادامه اعضا کمیته ضمن بررسی اقدامات انجام شده ، تصمیماتی را درخصوص تسریع در شناسایی و وصول مطالبات معوق از طریق تمامی مبادی قانونی اتخاذ و وظایف هر حوزه را مشخص نمودند.

 

 

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید