برگزاری دومین جلسه کمیته درآمد شهرداری ملارد در سال جدید

در این جلسه مهدی نسائی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری در بخشی از سخنان خود گفت: در تلاشیم تا با تقویت حوزه اجرای ثبت و وصول مطالبات و درآمد شهرداری و همچنین تقویت کمیسیونهای قانونی و درآمد زای شهرداری، آموزش و نظارت بر نحوه اقدامات پرسنل حوزه های درآمدی شهرداری و مشارکت جویی از شهروندان گرامی، در راستای خدمت رسانی بهینه به شهروندان، درآمد شهرداری را افزایش دهیم.

 به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ روز دوشنبه 5 اردیبهشت ماه دومین جلسه کمیته درآمد شهرداری ملارد در سال جدید به ریاست مهدی نسائی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری و با حضور اعضای این کمیته به منظور پیگیری مطالبات، رفع موانع درآمدی و ایجاد هماهنگی‌های امور جاری برگزار گردید.

بنا براین گزارش؛ این جلسه به جهت بررسی وضعیت درآمدی مجموعه و ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان تشکیل شد که در جریان آن با بررسی موضوعات و پرونده‌های در دست اقدام، بر پیگیری مطالبات شهرداری از قبیل جریمه کمیسیون ماده صد، عوارض متعلقه، پیگیری و وصول عوارض نوسازی و پسماند شهر و... تاکید شد.

شایان ذکر است، مهدی نسائی در این نشست ضمن اشاره به وضعیت درآمدی بخش‌های مختلف شهرداری و راهکارهای تأمین منابع و افزایش درآمد به منظور ارائه خدمات بهینه به شهروندان و توسعه و آبادانی شهرعنوان داشت: شهرداری برای ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر باید ابتدا طرح و ایده‌های کارشناسی شده خوبی جهت ارتقا و افزایش در آمدهای پایدار خود داشته باشد.

 وی در بخش پایانی سخنان خود متذکر شد: در راستای صرفه و صلاح شهرداری در تلاشیم با کاهش هزینه‌های اضافی در مجموعه شهرداری که خود یک نوع درآمد برای شهرداری محسوب می شود گامهای موثری برداریم.

گفتنی است در این نشست هر یک از مدیران به بیان نظرات و دیدگاههای خود در جهت ارتقای درآمد شهرداری پرداختند که مقرر شد در نشست آتی گزارشی از روند اقدامات تهیه و با نظارت معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری، تقدیم مهندس بهمنی سکاندار شهرداری گردد.

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید