به همت معاونت خدمات شهری و زیست محیطی

مهندس بهمنی باز سازی و احیا پل های مکانیزه سطح شهر را مهم دانست.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد باز سازی و احیا پل های مکانیزه در سطح شهر از اهمیت به سزایی برخوردار است .

شهردار ملارد در آغاز عنوان کرد:وجود پل‌های عابر پیاده به‌ ویژه پل‌های مکانیزه و استفاده عموم مردم از آن‌ها یکی از ارکان اصلی دستیابی به حمل‌ ونقل پایدار بوده و وجود این پل‌ها در خیابان موجب اطمینان خاطر رانندگان برای تردد می‌شود.

وی افزود:نصب پل‌های عابر پیاده در سطح شهر به منظور حفظ سلامتی شهروندان با تسهیل در رفت و آمد و استفاده افراد سالخورده و ناتوان در مناطق پرتردد شهری انجام می‌گیرد و به همین دلیل عملیات اصلاح و بازسازی پل‌های عابر پیاده از سوی شهرداری‌ ملارد همواره تداوم دارد.

ایشان در پایان افزود در راستای مصوبات شورای ترافیک شهرستان و به منظور ایمن سازی نقاط حادثه خیز ،شهرداری ملارد نسبت به بازسازی پل های مکانیزه در دو نقطه از سطح شهر ،میدان ملارد و بلوار رسول اکرم نبش خیابان امام خمینی اقدام نمود.

نصب پلی کربنات برای پوشش سقف جهت جلوگیری از بارش برف و باران،سرویس و تکمیل روشنایی،سرویس سنگین و کامل پله های برقی،تجهیز کانکس نگهبانی،تجهیز دوربین مدار بسته و نصب فنس مسدود کننده انجام شده است و با رشد جمعیت، تسهیل در رفت و آمد شهروندان و ایمنی مسیر بیشتر از گذشته مهم تلقی می‌شود و نصب پل‌های عابر پیاده و ایمنی آن‌ها در شهرها جزو الزاماتی محسوب می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید