پروژه پارکینگ طبقاتی

اجرای عملیات آرماتوربندی و قالب بندی عرضی رمپ، ستونها و دیوار برشی در طبقه اول پارکینگ طبقاتی و آماده سازی جهت بتن ریزی

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ملارد و با همت معاونت امور زیربنایی و ترافیک آرماتوربندی سقف تجاری پارکینگ طبقاتی به اتمام رسید و عملیات بتن ریزی آن فردا آغاز خواهد شد.
 شهردار ملارد در این خصوص گفت : یکی از مشکلات عمده در شهر ملارد کمبود پارکینگ در فضای شهری بالاخص در خیابانهای پر رفت و آمد و شلوغ همانند خیابان امام خمینی(ره) می باشد و با توجه به موقعیت جغرافیایی این منطقه وجود پارکینگ جهت کنترل ترافیک و شلوغی این خیابان بالاخص در ساعات پیک و پر تردد بسیار ضروریست .
بر همین اساس شهرداری ملارد اقدام به طراحی و ساخت پارکینگ طبقاتی در این خیابان نموده که این پروژه در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و بنایی به متراژ ۸۵۰۰ متر مربع در ۹ طبقه در حال اجرا می باشد که پس از اجرای کامل سقف چهارمین طبقه (طبقه دوم از تراز) و اجرای ساخت واحدهای تجاری ، هم اینک در حال اجرای عملیات آرماتوربندی و قالب بندی عرضی رمپ، ستونها و دیوار برشی در طبقه اول و آماده سازی جهت بتن ریزی می باشد .
محمد بهمنی همچنین اظهار داشت : با درنظر گرفتن شرایط و بحران اقتصادی در کشور و کمبود منابع مالی، پروژه ها و عملیات های عمرانی متوقف نشده و همچنان روند اجرایی خود را ادامه می دهند .


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید