قدر دانی مهندس بهمنی شهردار ملارد از دادستان شهر ستان ملارد

با حضور امام جمعه شهر ملارد ،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ملارد و بهره برداران مراسم بهره برداری از 12 دستگاه اتوبوس حمل و نقل شهری شهرداری ملارد برگزار شد .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد در ر استای تقویت خطوط حمل و نقل شهر ملارد تعداد 12 دستگاه اتوبوس صفر کیلومتر به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه گردید . این مراسم امروز چهارشنبه بیست و نهم آذر ماه در مقابل ساختمان مرکزی شهرداری برگزار شد
محمد بهمنی شهردار ملارد ضمن قدردانی از زحمات دادستان شهرستان ملارد در خصوص پیگری های ایشان در این خصوص گفت: با برنامه‌ریزی انجام گرفته ۱۲ اتوبوس از ۵۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده جهت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری، مراحل واگذاری و قانونی و تحویل را به بهره‌برداران گذراند و به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری ملارد پیوست.

وی افزود : ۱۳ دستگاه اتوبوس دیگر نیز پس از پلاک گذاری و طی مراحل قانونی در آینده نزدیک برای خدمت‌رسانی به مردم آغاز به کار خواهند نمود

وی خاطرنشان کرد: ۲۵ دستگاه اتوبوس خریداری شده دیگر نیز تحویل شهرداری نشده و مراحل پیگیری آن هم اکنون توسط همکارانم در شهرداری از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در حال انجام است.

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید