صبح امروز برگزار شد.

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ملارد با حضور محمد بهمنی شهردار، معاونین شهردار، مدیران عامل سازمانهای تابعه و مدیران حراست و بازرسی شهرداری در محل سالن جلسات شهرداری مرکز برگزار گردید.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد ، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه  معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ملارد با حضور محمد بهمنی شهردار،معاونین شهردار، مدیران عامل سازمانهای تابعه و مدیران حراست و بازرسی شهرداری در محل سالن جلسات شهرداری مرکز برگزار گردید.  

در این مراسم علی زرگر طی حکمی از سوی شهردار ملارد  به عنوان معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری منصوب شد و ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای اسماعیل ابراری معاون سابق امور زیربنایی و ترافیک ، از زحمات و تلاش های بی شائبه و صادقانه ایشان در پیشبرد اهداف شهرداری تقدیر و تشکر به عمل آمد.

بنا بر این گزارش، محمد بهمنی ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه معاونت امورزیربنایی و ترافیک  در ساختار شهرداری، اظهار داشت: یکی از مهمترین و پرچشم اندازترین معاونت ها در شهرداری، بخش مربوط به ارائه خدمات اجرائی می باشد و این حوزه، اهرمی مهم در ساختار مجموعه شهرداری است و همکارانی که در این حوزه بصورت شبانه روزی و جهادی انجام وظیفه می کنند، نقش بسزایی در آسایش و رفاه حال شهروندان  دارند. 

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید