برای تبریک سال نو

مدیریت شهری ملارد با حجت الاسلام و المسلمین خوبانی امام جمعه ملارد، کریمی فرماندار ملارد و داداش زاده رئیس دادگستری شهرستان ملارد دیدار کردند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد ، مدیریت شهری ملارد ( ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ، معاونین، مدیران عامل سازمان های تابعه ، مدیران مناطق 1 و 2 و مدیران حراست و بازرسی شهرداری) روز یکشنبه مورخ 14 فروردین ماه 1401 به مناسبت آغاز سال نو به دیدار عیدانه با حجت الاسلام و المسلمین خوبانی امام جمعه ملارد، کریمی فرماندار ملارد و داداش زاده رئیس دادگستری شهرستان ملارد رفتند.

در ابتدای این دیدارمولائی رئیس شورای اسلامی درسخنانی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال تولید،دانش بنیان و اشتغال زایی اظهار کرد: در سال جدید همه باید تلاش کنیم تا منویات رهبری در خصوص تولید و تاکیدات رئیس جمهور در این زمینه و سیاست‌های دولت سیزدهم در جهت رفع مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تحقق یابد.

در ادامه  محمد بهمنی شهردار ملارد ضمن تبریک سال نو از نقش مهم و محوری امام جمعه شهر در زمینه ایجاد وحدت و برادری بین آحاد مردم قدردانی و افزود: امیدوارم در سال جدید با همدلی، هماهنگی و تلاش مضاعف مسئولان و مدیران شهری و حمایت دستگاه های استانی، خدمات شایسته ای در حوزه‌های مختلف به مردم فهیم و متدین ملارد ارائه شود.

محمد بهمنی در پایان یادآور شد: رسالت مسئولین شهری از همین آغازین روزهای سال جدید باید شناسایی نقاط ضعف و قوت سال گذشته و محور قرار دادن ارتقاء وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم  و گام برداشتن منطبق بر قانون و برنامه با مدیریت صحیح و جهادی در راستای آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید