رویکرد ویژه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملارد برای افزایش جذابیت های بصری سطح شهر

ملارد شهری زیبا و سرسبز؛

اقدامات گسترده سازمان فضای سبز شهرداری ملارد در حوزه تولیدات و تلاش برای خودکفایی و تکثیر انواع گل و گیاه در سالی که گذشت (۱۴۰۲)


🔹 به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد ،‌ سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملارد با تمرکز بر دو هدف مهم یعنی حفظ و توسعه فضای سبز شهری و به کارگیری نیروهای کارشناس با حمایت مدیران شهری و سازمان پارکها و فضای سبز علی رغم تمام محدودیتهای اقلیمی آلودگی های زیست محیطی، افزایش تدریجی جمعیت و.... با اتکا بر تخصص و توانمندی کارکنان خود در زمینه نگهداری بهینه فضای سبز و زیباسازی سطح شهر اقدامات موثری در سال گذشته به عمل آورد و خوش درخشید.

🔹 مهندس عسگریان مدیر سازمان پارکها و فضای سبز شهری ملارد در تشریح اقدامات صورت گرفته در سال گذشته(۱۴۰۲) بیان کرد: در سالی که گذشت با حمایت مهندس بهمنی شهردار توانمند ملارد، توسعه همه جانبه فضای رفاهی و تفریحی پارکها و فضاهای سبز، تجهیز ،روشنایی مبلمان و ایمن سازی محوطه های بازی پارکها و رنگ آمیزی دیوارهای سطح شهر با هدف افزایش جذابیت های بصری سطح شهر پس از تأمین اعتبارات مورد نیاز جهت بهره مندی شهروندان اجرایی شد.

🔹 مهندس عسگریان در ادامه افزود: همچنین این سازمان طرحی را به منظور خودکفایی گیاهان مورد نیاز حوزه فضای سبز آغاز نمود که در آن نسبت به تکثیر و تولید انواع گل و گیاهان شهری اقدام گردید.

🔹 مدیر سازمان فضای سبز شهری ملارد افزود: این اقدام با تولید بذر، قلمه زنی و تکثیر انواع گلهای متنوع فصلی، زینتی و مورد نیاز سطح شهر با چشم انداز تولید گل ها و گیاهان با هدف صرفه جویی مالی و خودکفایی در برخی از موارد، به همت واحد فضای سبز شهرداری انجام شد.

🔹 عسگریان در خاتمه یادآور شد: این سازمان فعالیت های متعددی به صورت روزانه و مستمر در تمامی مناطق تحت مدیریت شهرداری به اجرا می رساند که هرس فرم درختان، کوددهی، تشتک زنی، آبیاری، سم پاشی، واکاوی چمن ها، نظافت و شستسوی بلوارها و میادین و ... بخشی از آنها می باشد که خوشبختانه این اقدام رضایتمندی شهروندان و مسافرین نوروزی را در پی داشته است.
#جهش_تولید_با_مشارکت_مردم
🔖مدیریت ارتباطات و امور بین‌ الملل شهرداری ملارد

•┈••❀🍃🌸🍃❀••┈•
🔻 اتاق خبر (پایگاه خبری شهرداری ملارد) را در پیام رسان ایتا دنبال کنید:

🆔@otaghkhabarmalard
رسانه ارتباطی مدیریت شهری 👆👆


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید