شهردار ملارد: مهم‌ترین شاخصه رضایتمندی مردم قانونمندی و تکریم ارباب رجوع است

برگزاری اولین جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری ملارد در سال جدید

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد ،‌ اولین جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری ملارد در سال جدید به ریاست محمد بهمنی در سالن جلسات برگزار گردید .

محمد بهمنی شهردار ملارد در این جلسه ضمن تبیین سیاست‌های کلی شهرداری در سال جدید تکریم ارباب رجوع و قانونمندی را مهم‌ترین شاخصه برای رضایتمندی مردم عنوان نمود و گفت: اگر می‌خواهیم سالی متفاوت از لحاظ خدمتگزاری و رضایتمندی مردم داشته باشیم قطعاً حرکت در مسیر قانون و انجام وظایف ذاتی خواهد توانست سهم بزرگی در تحقق این هدف داشته باشد.

بهمنی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: امسال باید در حوزه عمرانی طبق برآوردهای بودجه مصوب شده حرکت نماییم و نیز پروژه کلیدی احداث شهر خودرو را با جدیت پیش ببریم .
شهردار ملارد همچنین انجام پروژه‌های نیمه کاره را که از سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شده را از اولویت‌های سال جاری دانست و افزود : در کنار این پروژه‌ها باید وظایف ذاتی شهرداری که بهبود وضعیت معابر در حوزه آسفالت، پیاده روسازی و جدول گذاری، جمع آوری تابلوهای مزاحم و رفع سد معبرآنها که موجب برهم زدن زیبایی بصری شهر شده اند ، رفت و روب شهری و نگهداری از فضای سبز است را به نحو احسنت انجام دهیم.
در ادامه این جلسه معاونین و مدیران سازمان نسبت به برنامه‌های آتی به بیان عملکرد سال گذشته و برنامه‌های خود در سال جاری پرداختند.

🆔@otaghkhabarmalard
رسانه ارتباطی مدیریت شهری 👆👆


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید