همگام با برگزاری عید باشکوه قربان تا غدیر صورت گرفت؛

همزمان با نکوداشت رویداد غدیر خم، آئین جشن بزرگ قربان تا غدیرخم با حضور پرشور مردم و مسئوولین شهرملارد برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد - مهندس محمد بهمنی شهردار ملارد ضمن تبریک اعیاد قربا تا غدیر بیان داشت: به مناسبت اعیاد سعید و فرخنده و دهه ولایت ، مجموعه مدیریت شهری ملارد در راستای غناي هرچه بيشتر اين حركت فرهنگي و ماندگار اقدام به برگزاری جشن ها و مراسم های متنوع فرهنگی نموده است.
شهردار ملارد در تشریح اقدامات فرهنگی شورا و شهراری در برپایی جشن غدیر مطرح کرد: از جمله اقدامات صورت گرفته در اعیاد قربان تا غدیر در شهر ملارد می توان به برگزاری جشن در بوستان ها و فضاهای شهری ، با اجرای بیش از ۱۴ برنامه به صورت مستقیم توسط شهرداری ملارد اشاره داشت.
مهندس بهمنی افزود: همچنین برپایی 35 مراسم باشکوه دیگر با مشارکت پایگاه های بسیج، مساجد، موسسات قرآنی و کانون های فرهنگی برگزار شد که شامل برنامه های مفرح و جذاب از جمله مولودی خوانی ، قرائت قرآن، بیان احکام و مسائل شرعی، مداحی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، شعرخوانی، اجرای سرود ، نمایش آئینی ، آتش بازی و نورافشانی ، عمو روحانی و اهدای جوایز ارزنده به شرکت کنندگان از دیگر برنامه‌های جشن عید سعید قربان تا غدیر بوده است.
شهردار ملارد در ادامه از فضاسازی شهر در ایام مبارک قربان تا غدیر با نصب بیلبورد و بنر ، اهتراز پرچم علوی، آماده سازی مسیر پیاده روی حرم تا حرم (از حرم شهدای گمنام سرآسیاب تا گلزار شهدای ملارد) برای روز عیدغدیر خم، برپایی بیش از۱۰ موکب پذیرایی در مسیر پیاده روی روز عید غدیر ، و دیگر اقدامات مشابه جهت برگزاری جشن این اعیاد بزرگ خبر داد.
بهمنی در خاتمه یادآور شد: ضرورت مداخله و تاثیرگذاری مدیریت شهری در امور فرهنگی و اجتماعی و چگونگی اجرایی شدن آن، یکی از مسائل مهمی است که بخش اعظم آن با حمایت شهرداری ها صورت می پذیرد. لذا یکی از وظایف مدیریت شهری، شناخت و تقویت نقاط قوت فرهنگ های جامعه و سعی بر گسترش و اشاعه فرهنگ های سازنده آن می باشد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید