به مناسبت عید قربان تا عید غدیر و دهه ولایت در ملارد

مهندس محمد بهمنی با انتشار پیامی از زحمات و حمایت های متولیان و برگزارکنندگان اعیاد باشکوه قربان تا غدیر تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد به مناسبت دهه ولایت مهندس محمد بهمنی با انتشار پیامی از زحمات و حمایت های متولیان و برگزارکنندگان اعیاد باشکوه قربان تا غدیر تقدیر و تشکر نمود.


پیام مدیریت شهری ملارد به شرح ذیل می باشد:


"بسم الله الرحمن الرحیم"
واقعه غدیر در تاریخ تشيع، بزرگ ترین و مهم ترين واقعه و آغازگر اساس و پايه ولايت است. اتفاق نظر شيعه و اهل سنت در واقعه غدير ، موجب ترويج آن به عنوان عامل وحدت بخش ميان همه مسلمانان مي باشد .
لذا اینجانب ضمن تبریک دهه امامت و ولايت و اعیاد سعید قربان تا غديرخم ، در این مجال فرصت را غنیمت شمرده و بر خود واجب ميدانم ازتلاشهای تمامی عزیزان در شهرملارد، ائمه محترم جماعات، مجموعه محترم فرمانداری، مجموعه زحمتکش نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج مردمی ، هیات مذهبی، حسینه ها و سایر ادارات و نهادهای شهرملارد و همچنین مردم متین و ولایتمدار ملاردی که با حضور باشکوه و پرشور و با حمایت های همه جانبه خود به برگزاري هرچه بهتر این اعیاد یاری رسان بوده و موجب توسعه فرهنگ های ناب اسلامی در این شهر شهیدپرور و مذهب پرور شدند و همکارانم در مدیریت فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ملارد ، تقدیر و قدردانی نموده و از در گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.
امید است و انشاالله در مراسم های آتی در زمینه توسعه و ترویج برنامه های فرهنگی همه جانبه شهر، تلاش بیشتری شود تا بتوانیم در جهت اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ، پیروی از منویات مقام معظم رهبری آنگونه که شایسته مردم فهیم ملارد می باشد، گام بردارم . (و من الله توفیق)


محمد بهمنی شهردار ملارد


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید