یک گام مهم دیگر در شهرملارد؛

مهندس نسائی، احداث پروژه شهر خودرو در ملارد را امری مهم و ضروری جهت ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان و ساماندهی بازار خودرو دانست.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ جلسه هماهنگی راه اندازی و احداث شهر خودرو در ملارد به ریاست نسائی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری، با حضور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، رئیس اتاق اصناف، رئیس اتحادیه فروشندگان اتومبیل شهرستان با همراهی سرپرست ساماندهی مشاغل شهری، مدیر درآمد و مدیر حقوقی و املاک شهرداری به میزبانی شهرداری ملارد برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
در این جلسه، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ملارد تصریح کرد: راه اندازی پروژه ی نامبرده براساس فرهنگ و نیاز شهروندان از ضروریات شهر ملارد به شمار می رود که با تجمیع بنگاه‌داران در یك نقطه و نیز تجمیع خدمات خودرویی همراه خواهد بود.
مهندس نسائی در ادامه افزود: این پروژه در امتداد ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان، با اهدافی از جمله افزایش دسترسی شهروندان به خدمات خودرویی ، تسهیل در دریافت آن به صورت متمرکز ، ساماندهی بازار خودرو ، کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از تردد غیرضروری در شهرملارد احداث خواهد شد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید