آغاز طرح مقابله با عاملین سد معبر در شهرملارد

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ملارد از هشدار به عاملين سد معبر که با انتشار اطلاعيه هايي به صورت بنر در نقاط مختلف شهر نصب گردیده است، خبر داد .

?️به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ مهندس حصاری در امتداد این خبر بیان کرد: مدیریت شهری ملارد در راستای بهبود سیمای سطح شهر، حفظ بهداشت محیطی و انضباط شهری به منظور رفاه حال شهروندان با کسب رضایت حداکثری، باعوامل سد معبر در سطح شهرملارد مقابله و مطابق با قانون عمل خواهد کرد.

?️وی افزود: لذا در اقدامی جهادی و فوریتی با انتشار و نصب اطلاعیه هایی به صورت بنر در سطح شهر، به عاملین سدمعبر اخطارهای مربوطه گوشزد گردید.

?️بنا بر این گزارش، متن اطلاعيه بدین شرح می باشد:

"برخورد قانونی با عاملین سد معبر"
بدینوسیله به اطلاع کلیه صنوف، کسبه، دست فروشان و وانتی های محترم می رساند جهت رعایت حقوق شهروندان و جلوگیری از ایجاد سد معبر از قرار دادن هرگونه وسایل در معابر و پیاده روها و خیابان های اصلی و فرعی خودداری فرمایند. در غیر اینصورت شهرداری ملارد به استناد تبصره 6 ماده 96 مبنی بر حفظ و نگهداری از پیاده روها و معابر و شوارع که به عهده شهرداری است و همچنین با استناد به تبصره 1 بند 2 ماده 55 قانون شهرداری درخصوص برخورد با عاملین و مسببین سدمعبر رأساً، اقدام نموده و متخلفین به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید