شهردار ملارد خبر داد:

محمد بهمنی با تاکید بر ضرورت احداث و بهره برداری از گرمخانه جهت اسکان بی خانمانان شهر تا پایان سال جاری، از همکاری خیر ارجمند ملاردی با شهرداری ملارد و تقبل تامین بخشی از بودجه این پروژه عمرانی خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ صبح روز گذشته هفتم اردیبهشت ماه جلسه کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی شهر با حضور مدیریت شهری ملارد و خیر بزرگوار ملاردی مهندس سفلایی با محوریت احداث گرمخانه در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار شد. 

شهردار ملارد ضمن تاکید بر ضرورت ساخت و بهره برداری از پروژه گرمخانه مناسب جهت اسکان دائم بی خانمان ها، کارتن خواب ها و معتادین متجاهر سطح شهر ملارد و همچنین تعبیه سوئیت هایی جهت اسکان موقت خانواده هایی که موقتا با مشکل پرداخت پول پیش و اجاره بها روبرو هستند، هدف از تشکیل این جلسه را بحث و تبادل نظر و هماهنگی در خصوص چگونگی نقل و انتقال و فروش زمین اهدایی این شهروند خیرخواه به مساحت 1200 متر مربع جهت تامین بخشی از بودجه موردنیاز برای احداث و بهره برداری از این گرمخانه عنوان کرد.

محمد بهمنی در تشریح این خبر افزود: مهندس سفلایی این نیکوکار خوش فطرت، پس از اطلاع از وضعیت نابسامان و سردرگمی و آوارگی بی خانمان ها، کارتن خواب ها و معتادین متجاهر سطح شهر ملارد و متعاقبا احساس نگرانی و وظیفه شناسی در پیشگیری از بروز مشکلات عدیده دراثر این معضل، با آمادگی کامل و به صورت داوطلبانه یک قطعه زمین جهت احداث گرمخانه اهداء نمود.

بهمنی متذکر شد: موقعیت این قطعه زمین در روستای قلعه فرامرزیه است که طبق برآورد قیمت اعلامی بخش قابل ملاحظه ای از بودجه موردنیاز برای شروع پروژه گرمخانه را جبران خواهد کرد.

وی در ستایش این عمل نیکو بیان داشت: خداوند منان را شاکریم که به ما نعمت برخورداری از وجود باارزش چنین نیک اندیشانی خیرخواه را در این شهر ارزانی فرموده؛ همان هایی که خوب میدانند بر روی صحنه زندگی از برای چه آمده و وارسته و بند گسسته از خویشتن خویش،  در گستره ای از کردارهای نیک، همگان را به انسانیتی اصیل رهنمون میکنند آری، نمی‌توان نگفت و ننوشت از آنان که عهده‌دار پژواک مهرورزی شده‌اند، آنان که تردید را به تصمیم رسانده و جوانه های کوچک انسانیت را بی‌ خستگی پاسدار شده‌ اند.

 شهردار ملارد در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حسن التفات اقدام نیک این خیر ملاردی خاطرنشان کرد: انجام این قبیل اعمال پسندیده و حسنه بویژه بصورت داوطلبانه موهبتی است که خداوند بزرگ هر کسی را نصیب نخواهد کرد، آنان که با روح بلند و مناعت طبع، با دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده، همنوعان خود را چون خود دوست دارند و رنج و عذاب آنها را برنمی تابند، به یقین اینان در پیشگاه حق تعالی عزیز و گرامی اند و از بهترین پاداش ها برخوردارند.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید