در تاسی از بخشندگی و گشاده دستی مولود ماه رمضان امام حسن مجتبی (ع)؛

مراسم جشن گلریزان در آخرین هفته از ماه پرفیض و برکت رمضان با حضور جابر کریمی فرماندار شهرستان ملارد، حجت السلام خوبانی امام جمعه شهر ملارد، حجت السلام خوبر امام جمعه شهر صفا دشت، بهمنی شهردار ملارد، کریمی شهردار صفادشت، روسا و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای ملارد و صفادشت و جمعی از خیرین نیک فطرت شهرستان ملارد در تالار آوین برگزار گردید.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ در این جشن که به همت فرماندار شهرستان و ائمه جمعه شهرهای ملارد و صفادشت و با همکاری و هماهنگی دیگر ادارات شهرستان برگزار شد، خیرین مشفق دعوت به "یاری و دستگیری از نیازمندان" را مشتاقانه لبیک گفتند و با تمام قوا پای کار آمدند تا در سال جاری بخشی از نیازهای اولیه خانواده های عزتمند شهرستان تامین شود.
بهمنی شهردار ملارد ضمن ابراز خرسندی و تقدیر و تشکر از استقبال کم نظیر نیکوکاران ارجمند از این مراسم نورانی اظهار داشت: هر ساله به برکت عظمت و بزرگی ماه مبارک رمضان - ماه میهمانی خداوند سبحان- مردم همواره به لحاظ معنویت در سطح بالایی قرار میگیرند که باید با بهره‌گیری از این فرصت و برگزاری این قبیل جشن ها به بهترین نحو ممکن در راستای کمک به خانواده های نیازمند آبرودار و تامین بخشی از نیازهای آنان قدم برداشت.
مهندس بهمنی در بخشی از سخنان خود عنوان داشت: انسان واقعی انسانی است که همواره در آسمان ذهن خود در پی یافتن این پرسش است که چگونه می توان بهترین بود؟! به گونه ای که قیامت از آثار درخشان او بهره برده و خود را شریف ترین جایگاه انسانیّت – که همجواری با اولیاء خداوند و پیامبر (صلی الله علیه و آله) و اهل بیت(صلوات الله علیهم اجمعین) باشد- ببیند؟ یقینا بهترین شدن نیاز به انجام دستورات نورانی و معنوی الهی دارد که انسان در پرتو انجام آنها می تواند به آرزوی دیرینه ی خود دست یابد.
وی در ادامه افزود: یکی از آن دستورات آسمانی، کمک رسانی به تنگدستان و دستگیری از فقرا است. این عمل نورانی جایگاه بس بلندی در پیشگاه خداوند بی همتا دارد؛ اهمیّت این خصلت آسمانی در حدی است که خداوند مهربان در کلام نورانی خود، بعد از آیات مربوط به معاد آیات مربوط به انفاق و دستگیری از فقرا را مطرح می کند و این اوج اهمیّت مسئله کمک رسانی به فقراء را می رساند.
وی در پایان سخنان خود از آن کریم دانا و بینا، خیر‌ و سعادت دنیا و آخرت را برای خیرین نیک سرشت شهرستان ملارد مسالت نمود.

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید