در راستای تردد ایمن و رفاه حال عابرین پیاده

محمد بهمنی شهردار ملارد خبر داد: عابرگذر مکانیزه بلوار رسول اکرم (ص) تعمیر و به چرخه خدمات رسانی به شهروندان بازگشت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ملارد؛ محمد بهمنی با اشاره به اینکه معمولا عابران پیاده و استفاده کنندگان از معابر درون شهری روزانه چندین بار نیاز است که به سمت دیگر خیابان‌ها و معابر حرکت داشته باشند، اظهار کرد: این عابرگذرگاه ها باید به نحوی کارایی داشته باشند که تمامی شهروندانی که قصد عبور و مرور عرض خیابانها را دارند بتوانند از آنها استفاده کنند.

بهمنی افزود: با عنایت به اتمام قرارداد پیمانکار تعمیر و نگهداری پل های مکانیزه سطح شهر و با توجه به فرسودگی بعضی از قطعات ، در ماه های اخیر شاهد خاموشی پله های برقی بودیم که این امر نارضایتی شهروندان را در پی داشت .
وی تصریح کرد: ؛ شهرداری با آگاهی از نیاز شهروندان و در جهت حفظ ایمنی جان همشهریان ملاردی دست بکار شده و سرویس و تعمیر پله های برقی را در دستور کار خود قرار داد .
بهمنی در ادامه  با اشاره به اینکه هدف نهایی مدیریت شهری استفاده عموم شهروندان از امکانات شهری است عنوان کرد: آسانسورها و پله‌های برقی که در پل‌های عابر پیاده وجود دارد باید همیشه در حالت فعال باشند تا سالمندان، کودکان و معلولان نیز به راحتی توانایی استفاده از این پل‌ها را داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان حوزه معاونت امورزیربنایی و ترافیک شهرداری با تامین قطعات مورد نیاز،اقدام به تعمیر و سرویس سیستم مکانیکی پل مکانیزه بلواررسول اکرم (ص)ابتدای خیابان امام خمینی نموده و به چرخه خدمات رسانی بازگرداندند .

 

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید