ذلک فضل الله یؤتیه من یشاء و الله ذو الفضل العظیم این فضل خداست که به هر کس بخواهد (و شایسته بداند) می‏بخشد؛ و خداوند صاحب فضل عظیم است!

برادر بزرگوار جناب آقای مهندس کریمی، نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به سمت فرماندارشهرستان ملارد تبریک و تهنیت عرض نموده‏‌‏‌‏، بی شک سوابق ،تجارب و درایت ارزشمند جناب عالی در مسندهای مختلف مدیریت سیاسی و اجتماعی و حسن تدبیر استاندار محترم جناب آقای دمهندس منصوری نویدگر حرکتی نو و تلاش مضاعف و با شتاب بیشتر در خدمت به مردم فهیم، فرهیخته، شهید پرور و ولایتمدار شهرستان ملارد است .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ محمد بهمنی شهردار ملارد در پیامی صدور حکم انتصاب فرماندار شهرستان ملارد از سوی .وزیر کشور را تبریک گفت .

متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر بزرگوار جناب آقای مهندس جابر کریمی
انتصاب حکیمانه حضرتعالی به سمت فرماندار شهرستان شهیدپرور ملارد را صمیمانه تبریک عرض نموده، توفیق، عزت و سربلندی بیش از پیش را برای آن برادر مکتبی و ولایت مدار از درگاه حضرت حق مسألت می نماییم. رجاء واثق داریم  ﺑﺎ امید به فضل و مدد الهی و  با درایت و تخصص و توان علمی و مدیریتی همراه با تدین و تعهد خویش در جهت رشد و شکوفایی و بالندگی ملارد، شهرستانی با قابلیت ها و پتانسیل های مختلف علمی ، فرهنگی ، اقتصادی و  گام برداشته ، فضایی از امید و نشاط و بالندگی را در بین مردم حاکم نموده و بتوانید این دیاررا آنگونه که شایسته و درخور ملاردی ها است بسازید.
امید است در سالی که توسط رهبری معظم انقلاب به نام « تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده است ، با بهره گیری از تخصص و تجربه مدیریتی حضرتعالی ، شاهد به ثمر نشستن منویات معظم له دراین دیار باشیم.
شهرداری ملارد،  بار دیگر حسن انتخاب مبارک حضرتعالی بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد را به آنجناب ، عموم مردم نجیب و ولائی این دیار تبریک و شادباش عرض نموده ، وآمادگی خود را برای خدمت به مردم و کمک و همیاری جهت اعتلای این خطه اعلام می دارد.

محمد بهمنی  شهردار ملارد


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید