القدس لنا؛همگام با آحاد مردم ایران در حمایت از جبهه مقاومت

شهردار ملارد از برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مردم پرخروش و ولائی ملارد مصادف با آخرین جمعه ماه رمضان خبر داد.

 به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ملارد؛ محمد بهمنی با اشاره به شعار محوری روز قدس امسال با عنوان "وحدت امت اسلامی" اظهار داشت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر ملارد صبح امروز جمعه نهم اردیبهشت ماه مصادف با آخرین جمعه ماه رمضان با حضور گسترده‌ و پرشور روزه داران متدین و مسئولین ولائی شهر در مسیرهای انتخاب شده منتهی به میعادگاه های نماز جمعه برگزار گردید.
گفتنی ست: در این مراسم که همزمان با شهرهای سراسر کشور در حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین برگزار گردید، شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون فلسطین آزاد خواهد شد، قدس پایتخت ابدی فلسطین و... و با فریاد شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، حال و هوای امروز شهر ملارد را دگرگون کردند.
شهردار ملارد در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز قدس از آرمان‌های مهم امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)است، خاطرنشان کرد: حضور پرشور و با شکوه مردم در راهپیمایی امسال بعد از ۲ سال، قطعا پیام ویژه برای دوستداران نظام اسلامی و ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف و همچنین دشمنان انقلاب اسلامی خواهد داشت.
بهمنی در ادامه افزود: برگزاری راهپیمایی روز قدس موجب دلگرمی ملت مظلوم فلسطین و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در منطقه خواهد شد.
وی در پایان سخنان خود بیان داشت: امروز در کمال بهت و حیرت همگان شاهد بودیم که فریاد و خروش با شکوه روزه داران متدین و دلسوز ملاردی هم صدا با امت بزرگ اسلام در دفاع از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین- همان هایی که بیش از ۷۰ سال است که زیر یوق فشار و ظلم و جور صهیونیست‌های اشغالگر باغیرت و تعصب وصف ناپذیر و ستودنی مقاومت کرده اند- در شهر ملارد چه با اقتدار و صلابت طنين انداز شد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید