اقدامی دیگر از سوی شهرداری ملارد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی انجام شد؛

محمد بهمنی شهردار ملارد از نامگذاری بوستان شهدای مالیات در ملارد ویلای شمالی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ عصر روز پنجشنبه هشتم اردیبهشت ماه با حضور دکتر منظور معاون وزیر امور اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، دكتر صالحيان مديركل ماليات بر ارزش افزوده شهر واستان تهران، کریمی فرماندار ملارد، حجت الاسلام خوبانی امام جمعه، مدیریت شهری و جمعی از شهروندان ملاردی، آئین نامگذاری بوستانی در ملارد ویلای شمالی با عنوان بوستان شهدای مالیات برگزار شد.
معاون وزیر امور اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در این مراسم اظهار داشت:۴۰ هزار میلیارد تومان ارزش افزوده به تمام شهرداریها و دهیاریهای کشور پرداخت گردیده است که از این میزان۲۷۰ میلیارد تومان به شهرستان ملارد اختصاص داده شده است. 

دکتر منظور در ادامه با اشاره به نقش پراهمیت مالیات در ارائه خدمات عمرانی و آبادانی کشور و توسعه اجتماعی عنوان کرد: اگر قرار است یارانه به افراد کمتر برخوردار جامعه پرداخت شود و یا خدمات آموزشی و بهداشتی و درمانی و زیربنایی را در کشور توسعه دهیم، صرفاً باید با مالیاتی که خود مردم پرداخت می کنند آن را محقق نمود.
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور تصریح کرد: تا سال گذشته 9 درصد مالیات برارزش افزوده از روی اغلب کالاها اخذ می گردید که از این میان برخی کالاها نیز از پرداخت مالیات معاف بودند؛ امسال با تغییراتی که در قانون جدید اتفاق افتاده میزان سهم شهرداریها از منابع ارزش افزوده از 3 درصد به 4 درصد افزایش پیدا کرده است که این امر بر اساس تغییر در قانون داتئمی مالیات بر ارزش افزوده صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: با هدف ذینفع کردن مردم از مالیاتی که پرداخت میکنند در شهرهایی من جمله ملارد طرح‌ها و پروژه‌های شهری را به نام مالیات نامگذاری کردیم که یادآور خدماتی باشد که از محل مالیات بر ارزش افزوده از مردم به طور مستقیم گرفته می شود و البته سایر مالیات های وصول شده نیز برای خود مردم هزینه می‌شود ولی مردم منابع ارزش افزوده را می‌توانند کاملاً ببینند.
معاون وزیر امور اقتصاد در ادامه افزود: امیدواریم امسال بتوانیم با طراحی و اجرای بیشتر چنین پروژه های عام المنفعه از محل مالیات های وصولی، مبارزه با فرار مالیاتی را در راس امور قرار دهیم و ارزش افزوده بیشتری را وصول نماییم و در بین مردم توزیع کنیم.
در این آئین محمد بهمنی شهردار ملارد نیز با تاکید بر اینکه علت نامگذاری بوستان یک هکتاری شهدای مالیات در ملارد ویلای شمالی، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امور مالیاتی به پاسداشت رشادت های آنان میباشد عنوان کرد: صد درصد مالیات بر ارزش افزوده که به شهر ملارد اختصاص دادند صرف هزینه‌های عمرانی می شود.
بهمنی در ادامه افزود: به رغم تلاش شهرداری ملارد در تامین منابع مالی و ایجاد درآمدهای پایدار، با توجه به رکود ساخت و ساز و تحریم هایی که وجود دارد، گاها با مشکلات مالی مواجه میشویم که امیدواریم این شهر به طور ویژه دیده شود تا با کمک منابع ارزش افزوده خدمات قابل قبولی را به شهروندان فهیم ملاردی ارائه نماییم
وی همچنین در پایان سخنانش خواستار پیگیری و تکمیل مطالبات ارزش افزوده 1400 شهرداری ملارد شد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید