با هدف هم اندیشی در خصوص تسریع در امور مربوط به حریم شهری

صبح امروز شنبه دهم اردیبهشت ماه، شهردار ملارد در نشستی با سرپرست بخشداری مرکزی در خصوص انجام هماهنگی های لازم در مورد نحوه اجرای پروژه های عمرانی اولویت دار سال جاری(1401) در بخش حریم به بحث و تبادل نظر نشستند.

به گزارش مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شهرداری ملارد؛ محمد بهمنی در صبح آغازین روز از هفته جاری طی نشستی با دکتر یزدان یار سرپرست بخشداری مرکزی ملارد در خصوص انجام هماهنگی های لازم در مورد نحوه اجرای پروژه های عمرانی سال جاری(1401) در بخش حریم به گفتگو وتبادل نظر پرداختند.
بهمنی با اشاره به نقش تاثیر گذار همفکری در اجرای هرچه بهتر برنامه های عمرانی و خدماتی اظهار داشت: در راستای روان سازی و تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی نیمه تمام و بهسازی جاده ها و معابر و به منظور بررسی نحوه شروع طرح ها و پروژه های اولویت دار و عملیاتی نمودن آنها در بخش حریم این نشست برگزار گردید.
وی نقش همفکری و تبادل نظر در امور اجرایی مدیریت شهر را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: به طور قطع همفکری و هم اندیشی با  متخصصینی که در متن امور قرار دارند، نقش بسزایی در اولویت بندی و ارائه پروژه های عمرانی و خدماتی مطلوب تر و بهینه تر ایفا میکند. لذا در همین راستا و در جهت تحقق تصمیمات مدیریت شهری در خصوص حوزه حریم، جلسه ای با محوریت هم اندیشی در خصوص  تسریع در امور مربوط به حریم شهری با حضوردکتر یزدان یار سرپرست بخشداری مرکزی ملارد برگزار شد که امیدواریم این نشست نتایج مطلوبی داشته باشد.

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید