معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ملارد خبرداد:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ مهندس علی زرگر معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ملارد از انجام مخلوط ریزی، زیر سازی و تسطیح عملیات بلوار طبیعت خوشنام به شهروندان خبر داد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: با توجه به قرار گرفتن در فصل سرد و بارش که موجب بروز مشکلات تردد خودروها در سطح شهر می شود عملیات مخلوط ریزی، زیر سازی و تسطیح بلوار طبیعت خوشنام انجام و در مرحله آسفالت ریزی قرار دارد.

زرگر اظهار داشت: حجم عملیات خاکی این پروژه شامل ۵ هزار مترمکعب خاکبرداری، لایه ریزی و زیرسازی با مصالح تونان و همچنین دانه بندی صفر تا ۵۰ میلی متری با در نظر گرفتن ارتقای سطح ایمنی مسیر انجام شده است.

وی با اشاره به این مهم که پروژه های زیربنایی با هدف تامین نیازهای شهروندان در سهولت رفت و آمد اجرا میشوند، گفت: جدول گذاری این طرح نیز با طول ۲ هزار متر (شامل رفوژ میانی، تک جدول کناری، کافیو جانبی و نهر) انجام شده که با برآورد حدود ۱۵۰۰ تن آسفالت این پروژه تکمیل و مورد بهره برداری می رسد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: توزیع عادلانه امکانات و تسریع اجرای پروژه ها با ضریب کیفی از تاکیدات شهردار محترم می باشد که از این رو مجموعه شهرداری تمام تلاش خود را بکار می گیرند تا خدمات شهری برای شهروندان بیش از پیش ملموس شود.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید